Gå til innhold

noen med peiling på el-testing????

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk el-testene i posten i dag og har aldri prøvd det før. men så kom dilemma da e såg på informasjonen. har en syklus på 32 dager og da skal man bynne på dag 16 å teste. men problemet er at jeg kan ha veldig lang lutefase. for hadde hat mest sansynlig el på dag 12/13.

vart forvirra her no hva jeg skal gjøre.

kjenner ikke igjen kroppen min etter graviditeten for 2 år siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet i starten hver dag etter mens, for å få oversikt... (viste seg at jeg hadde EL på dag 8-9 :P )

Men er du usikker, så start litt før og mål gjerne til samme tid hver kveld. (Ja, jeg skrev kveld -selv om mange vil kverulere på det.Men EL hormon nivået er høyere på kvelden, bare forsøk å ikke ha gått på do 4timer før du tar prøven)

:)

Skrevet

Jeg har 31 dager syklus(som regel) men tester positivt på alt mellom 13- 19 har nok opplevd at stress forskjøv den siden den ble positiv på dag 13 men tar ingen sjanser. går mye tester da men er verd det.

holder med anonym her, test på kvelden er skjeldent de viser positivt før kl 18.

lykke til :)

Skrevet

har faktisk hatt popsitiv el-test i 6 dager no. veldi sterkt positiv i 3 dager så to dager litt sterkere en kontrollstrek og i dag knallsterk igjen. sjønner ingenting. skulle jo hatt mens på torsdag men negative g-tester.

Skrevet

Prøvde å EL teste en måned jeg og fra mensen var ferdig og til neste mens, fikk aldri noen positiv test jeg. Skjønner ikke det, er det slik at man ikke har EL hver måned? Denne måned har jeg brukt monitor og kun laveste nivå hele måneden. Hva skjer ,har jeg ingen egg igjen...

Skrevet

aner virkelig ikke noe om monitor bruk. hvor lang syklus har du? alt over 35 dager sies at en kansje ikke har el.

første gangen jeg bruker el-tester. og det har vært positive i 7 dager. veldig ster, så 2 dager litt svakere men like strek som kontrollstreken og så resten har plutselig blitt veldig sterk igjen. ingen mens. så dette er rart siden jeg er på dag 40 no.og mens skulle dukket opp senest dag 32. så derfor testet jeg da mens ikke kom. men negative g-tester da.

Skrevet

Heisann.. jeg skaffet meg endel billige eggløsningstester men det klaffet aldri.. prøvde i hele 5 syklusser med billigtester.. men tilslutt så valgte jeg å skaffe meg clearblue monitoren, og fant ut at jeg hadde en senere eggløsning enn hva jeg trodde.. å det klaffet på første forsøk =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...