Gå til innhold

ang p piller

Anbefalte innlegg

Jeg ammer litt enda. Jenta mi er snart 7 mnd. Begynte på p pillene Microgynon (som jeg hadde liggende) litt over en uke før jul. Hadde ikke fått mens tilbake etter fødsel, så aner ikke hvor i syklusen jeg begynte. Jeg gikk på dem en uke, glemte en pille og tok neste en del timer for sent. Begynte å blø dagen etter og det tok seg opp. Blødde og hadde menssmerter en uke. Betyr det mensen er tilbake eller er det kun pga p pillene?

Så etter en uke med blødning, gikk det kanskje en dag og to før jeg begynte å ta pillene igjen. Tok dem 2-3 dager før jeg fant ut at jeg ikke kan ta disse mens jeg ammer så måtte slutte igjen. tok siste sist tirsdag eller onsdag og torsdag fikk jeg litt lyserød slim et par timer..så ingenting mer. Hadde også magesmerter så tenkte det kanskje var eggløsning?

I dag kommer det litt brun utflod. Er det bare starten på en ny blødning pga pillene? Vet det ikke er lett å svare på men grunnen til at jeg lurer er fordi vi hadde oss natt til lørdag. Sistemann ble laget av sex 5 dager før el så vet jo det er mulig.. Andre som har sluttet på p pillene midt i brettet? Kom en ny "mens" to uker etter du hadde hatt mens da pga pilleslutt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898991-ang-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

" Jeg gikk på dem en uke, glemte en pille og tok neste en del timer for sent. Begynte å blø dagen etter og det tok seg opp. Blødde og hadde menssmerter en uke. Betyr det mensen er tilbake eller er det kun pga p pillene? "

Det er nok pågrunn av p-pillene. Man får falsk mens når man går på pillen og når man slutter så kommer det falsk mens.

Det andre du lurer på kan jo tyde på at du hadde eggløsning. Men jeg er jo ingen lege, så kan ikke gi deg et korrekt svar på akkurat dette.

Mulig du burde ta en graviditet test om ikke så lenge da ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898991-ang-p-piller/#findComment-143917557
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...