☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg liker den nye siden jeg. Nå er jeg ikke så opptatt av å være anonym, tar ansvar selv for å skrive kun det jeg står for, og ikke ha personlig info på min profil. Men jeg synes den er oversiktlig, pen og enkel å bruke. Jeg har også forståelse for at alt ikke er på stell med en gang, og mye oppdager man at man må endre når forumet tas i bruk. Jeg vil også takke dere som bruker av deres tid for at vi skal få skravlet, kranglet, skrytt og søkt råd i alle livets opp- og nedturer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 6. januar 2012 #2 Del Skrevet 6. januar 2012 Heisann. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Det er godt å høre at du liker forumet. Så håper jeg det bare blir bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. januar 2012 #3 Del Skrevet 8. januar 2012 Låner ditt innlegg litt jeg, og sier meg enig!! Har vært borte herfra en stund, har snoket litt i dag- og syns så langt det virker mye mer brukervennlig!! Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå