Gå til innhold

hmmm.... ta en test eller????

Anbefalte innlegg

Har ikke fått tanta etter fødsel som var i slutten av april. Men har de siste ukene hatt murring i magen så tenkte kanskje at det var el på veg. De sistepar dagene har jeg hatt vanvittig mye luft i magen i tillegg til at jeg i et par dager har vært kvalm. Den kommer plutselig sånn helt ut av det blå og jeg må virkelig konsentrere meg for å ikke brekke eller kaste opp....

I tillegg har snuppa begynt å viste mindre interesse for puppen, hun vil nesten ikke ha i det hele tatt og dette skjedde over natta.

Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe en test, men det kan jo bare være at det er pms som plager meg... hehe..kjente jeg plutselig fikk litt nervøs mage her ja. Nr 2 er hjertelig velkommen om jeg skulle være gravid da vi brukte en goood stund på å få til snuppa.

Måtte bare lufte tankene ja....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898984-hmmm-ta-en-test-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hatt tid til å kjøpe test og har fortsatt en kvalme som kommer i bølgedaler. Kanskje får jeg kjøpt en test idag.....

Skulle jeg være gravid så har jeg ikke peiling på hvor langt jeg er på veg....

Annonse

Testa nå og testen var negativ og jeg ble faktisk letta så da er jeg kanskje ikke klar for noen ny graviditet enda. Da er det andre grunner til at jeg er kvalm.

KOmmer sterkere tilbake en annen gang :) Skal kose meg med dattern min på 8 mnd så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...