Susanne85 Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Vi har prøvd i 6 mnd nå, og de to første mnd gikk jeg 5-6 dager på overtid, uten at mensen kom. Så skjønte jeg at jeg har fått en ny syklus på 33 dager, og etter at lyset gikk opp for meg, så har mensen vært presis. Men ikke nå. Skulle hatt den igår, den kommer som regel alltid om morgenen, og den er fortsatt ikke kommet. Sambo mener vi skal vente med å teste en dag eller to til, siden den har vært forsinket før, men det var jo før jeg skjønte at jeg hadde ny syklus. Ikke aner jeg hva magefølelsen min sier heller, for jeg har blitt skuffet 6 ganger før, så jeg tør ikke å håpe. Puppene mine er megaøm, men det er de blitt sammen med ny syklus, så jeg kan ikke stole på det som et tegn, slik jeg gjorde første graviditet. Jeg har hatt en del utflod de siste par ukene også, men om det er tilfeldig vet jeg ikke. Jeg går å kjenner etter mensenmurringene hele tiden, og når jeg kjenner noe som kan minne om det, så er jeg sikker på at nå kommer tanta, og jeg blir sliiiten av å gå og kjenne etter hele tiden. Er jeg gravid nå, så er jeg 4+4 nå, forrige gang testet jeg positivt i 4+0, og da etter å ha prøvd i bare 2 mnd.
3gull <3 Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 ta en test da slipper du å uroe deg Lykke til da jeg testet var jeg ca 4 uker jeg bare følte på meg at jeg var gravid, sel om legene mine har sagt at det er 10% sjans for at det blir barn på oss.., gikk dessuten på p-pilla.. Fort deg på bade å teste eller ut å kjøp test si fra hva det stod da
nicki82 Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har også vært prøver i 6 måneder nå. Det var ca. like lenge prøving før den forrige spiren satt, og jeg er så spent på testingen neste uke! Hadde jeg vært deg, ville jeg ha hevet meg over testingen ikveld, men jeg er en uhelbredelig testoman også
Susanne85 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Tok en test i ettermiddag, og den var positiv Etter 6 mnd sitter endelig spiren, og prinsessen vår skal bli storesøster i september, om alt går bra
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Så morro!!!! Gratulerer
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Å så gøy! ( misunne). Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå