Gå til innhold

Ammende gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som ammer mens de er gravid?

jeg ammer min lillemann på 1,5 år enda, ikke så mye, men morgen og kveld bare.Håper jeg kan fortsette en stund til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det da jeg ble gravid, men sluttet da jeg var ca 6 uker på vei. Jeg ammet på natten også og ble helt tappet for energi. Så da ble det til at jeg sluttet helt. Jenta mi var 21 mnd.

Skrevet

Ingen flere?

Skrevet

Hei!

Jeg har også en liten på 18 mnd som har vondt for å si farvel til puppen :) Nå har han akkurat startet i barnehage, så jeg vil vente litt før avvenning, men jeg er nok ganske ivrig på å slutte.

Da jeg fikk nr to ammet jeg fortsatt førstemann (det er 18 mnd mellom dem). Svangerskapet gikk helt fint, ikke mye kynnere eller noe, så da var det ok å fortsette. Jeg tandemammet frem til eldste var nesten to år. I svangerskap nr tre var jeg svært plaget med kynnere, så hvis det blir slik igjen må vi naturligvis slutte.

Det som overrasket meg sist, var at da jeg sluttet å amme (etter tilsammen tre år), fikk jeg utrolig mye energi. Tror ammingen koster mer enn man innser mens man er midt oppi det.

Skrevet

Hei!

Jeg har også en liten på 18 mnd som har vondt for å si farvel til puppen :) Nå har han akkurat startet i barnehage, så jeg vil vente litt før avvenning, men jeg er nok ganske ivrig på å slutte.

Da jeg fikk nr to ammet jeg fortsatt førstemann (det er 18 mnd mellom dem). Svangerskapet gikk helt fint, ikke mye kynnere eller noe, så da var det ok å fortsette. Jeg tandemammet frem til eldste var nesten to år. I svangerskap nr tre var jeg svært plaget med kynnere, så hvis det blir slik igjen må vi naturligvis slutte.

Det som overrasket meg sist, var at da jeg sluttet å amme (etter tilsammen tre år), fikk jeg utrolig mye energi. Tror ammingen koster mer enn man innser mens man er midt oppi det.

Så du venter nr. 4 du også?

Kjenner at jeg får litt kynnere når jeg ammer(er i uke 18 nå), og blir jo litt bekymret, så jeg prøver å begrense litt nå, og det ser ut som at det går bra med lillegutt det, han trenger ikke store skvetten;)

At det tar mye energi kjenner jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...