Gå til innhold

Vondt i brystene... :(

Anbefalte innlegg

Hei..

Er det noen andre som plages med vondt i brystene?

Eller.. Ikke akkurat i, men heller rundt brystvortene..

Jeg har så fryktelig vondt, spesiellt når det er kaldt og de blir stive..

Det har vært sånn lenge.. Jeg er nå i uke 19, og det har akkurat begynt å komme litt råmelk, men jeg har hatt brystbetennelse da jeg ammet første, og det er ikke slik..

Mamma annbefalte meg å "forberede" på amming for å forhindre at de blir såre når babyen kommer, men hvis jeg klemmer på dem gjør det enda mer vondt, så bekymrer meg litt for amming denne gangen.. Kan ikke huske at det var slik sist...

Også lurer jeg på om dere er begynt å bruke ullinnlegg? Så noen som skreiv et innlegg om akkurat det tidligere...?

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898908-vondt-i-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også veldig såre brystvorter - har hatt det fra jeg fant ut at jeg var gravid. Og min mamma har også anbefalt meg å herde brystvortene ved å smøre dem med (jordnøtt-)olje på slutten av svangerskapet. Er dog såpass sår at her er smøringen i gang allerede for å lindre. Har kjøpt brystkrem på apoteket, er fuktig og sirupaktig og har allerede etter en uke hjulpet veldig mye! Kan anbefales:)

Bruker ikke innlegg ennå da jeg ikke er så plaget utendørs, mens hvis du fryser ville jeg startet med ullinnlegg allerede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...