Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Er det andre som har fått en vanvittig kåthet under graviditeten? Jeg kan komme bare ved 30 sekunders tungebruk nedentil, og orgasmene er sykt deilige! Kjennes som jeg besvimer. Godt at mannen er på jobb om dagen så han ikke ser mitt egentlige sexbehov for tiden. Jeg tror han ville blitt skremt av det.. Hvordan takler dere dette? Er dere åpne om hvor ofte dere kan tenke dere å ha sex, blir han sliten av din appetitt?
Sandana94 Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Åh, i wish! Her har kÅtheten sunket til null og egentlig under... Stakkar mannen min som var sÅÅ skrÅsikker pÅ at dama hans skulle bli kÅtere under graviditeten, slik han hadde fÅtt hørt av kollegene sine, fikk seg nok et sjokk.. Vi gikk fra flere ganger daglig, til kanskje en gang annenhver mÅned.. Etter halvannen mÅned med masing fra hans side.. Dette var vel ikke det svaret du var ute etter, men ville bare si at bÅde du og mannen din skal være kjempehappy for at det ikke er omvendt! her har det slitt endel pÅ forholdet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå