Gå til innhold

opplever alle 2.gangs mødre ømme bryster med nr to i svangerskapet...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan ikke snakke for alle..men har opplevd det med alle mine svangerskap..ikke direkte vondt, men at de er ubehaglige en periode fordi de vokser jo enormt..så kanskje det avhenger av hvor mye brystene dine vokser eller hvor lenge siden du var gravid sist..har ikke noe klart svar..bare min erfaring!

Jeg hadde forferdelig ømme pupper i første svangerskap, og det var på den måten jeg fant ut at jeg var gravid.

Denne gangen derimot har jeg ikke hatt vondt i puppene en eneste gang, og er nå i uke 34. Så tror begge deler er normalt:)

venter nr to,og ømme pupper spesielt om kvelden er vel det ENESTE symtomet jeg har denne gangen,ellers ingen stikkinger og strekk i magen,ingen kvalme og nada nix! er i uke 9!

nesten litt bekymret...men har sett ett bankende hjerte i uke 7 så håper alt er som det skal

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt litt stikkninger så langt denne gangen, tipper de blir mer ømme etter hvert. Melka er kommet bittelitt allerede!! Jenta vår er nå 1,5 år:) er bare 4uker på vei ennå da...

Jeg har to små gutter fra før. Hadde IKKE vonde bryst da jeg gikk med de. Venter nr. 3, og denne gang derimot! Nå skjønner jeg hva dere damer prater om; har kjempevonde bryst hele tiden.. AU! Liksom konstant brystspreng. Men de kunne gjerne blitt større litt kjappere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...