Mage igjen Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei Jeg lurte på om det var noen fra Hamar-området som har termin i mars-mai som har lyst til å treffes? Fint å kjenne noen andre som også er hjemme når man skal være hjemme et år. Selv har jeg termin i slutten av april, så jeg har lurt meg inn fra 2. trimester.
Fru.Vestavind Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Eg er periodvis i Hamar, då min kjære studerar der, resten av tida er eg på vestlandet. Har termin i slutten av mars. Vil sikkert vere med på treff om det passar seg sånn:)
mammag22 Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Jeg bor i Hamar, og har termin 08 februar :- ) Kan være med å treffes da jeg ikke kjenner mange i samme situasjon som meg selv.
gravid&glad Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Hei jenter fra Hamar! Jeg er ikke fra Hamar men skal flytte til Hamar. Jeg har allerede fått barnet men lurer på om dere kan hjelpe meg med litt info. Hvor er det fint å bo, kjenner dere til noen barnehager dere vil anbefale eller ikke anbefale? Veldig hyggelig om dere orker å svare. Ha en strålende dag! : )
Fru.Vestavind Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 gravid&glad: Er ikkje sånn superkjent i Hamarområdet, men budde litt uttafor sentrum, Ridabu. Heilt grei plass det:) Når det kjem til barnehagar, så er mi erfaring at det er vanskeleg å få plass der ein ønsker. Vi fikk plass til 3åringen i ein nyoppretta bhg, fordi kommunen var pålagt å ha fleire plassar. Men den barnehagen likte eg godt i grunn, kjekke folk som jobbar der. Meir kan eg ikkje svare på, då eg ikkje har budd i Hedmark så lenge (og budde der i grunn kun delvis).
jlille Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Skal være treff på Gjøvik, Egon, 25. januar kl 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå