Gå til innhold

Eggløsning so tidli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mensen slutt på mandag.. fikk blankt slim på papiret igår kver gang eg va på toalettet.. ista når eg va på do va der slim blanda me litt rosa farge i.. ( sorry detalj) er de mulig og få eggløsning so fort.. slutta på pilla i jula!! nåken so veit?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge varte mensen da, dvs. på hvilken dag i syklusen startet dette slimet?

Skrevet

den kom 27 des og varte til 2 jan. so da bli de på 9 dagen i syklusen at slimet kom...

Skrevet

Hvis du nettopp sluttet på pilla i julen, kommer det jo en pillemens til! Det er nok denne mensen du har hatt, og da et det fullt mulig å få eggløsning rett etter! Dette er fordi pillemens ikke er ordentlig mens.. Tror du har eggløsning nå, og vil få din naturlige mens om ca 2 uker fra nå, hvis du ikke blir gravid nå da :-)

Skrevet

Eg blei gravid på p-pilla i okt men mista i uke 6 :( so eg har vel muligens store sjansa for og bli fort gravid da ja :) men enn veit aldri.. har 2 barn fra før og da blei eg gravid me engang etter p-pille slutt me første og etter 7 mnda me andre. so håpe de går fort no.. :)

Skrevet

El-slim på dag 9 kan også være riktig ellers. Du kan f.eks ha det mer eller mindre i 6 dager fram til el på dag 14, hvis du har el da.

Sist pp fikk jeg el slim allerede på dag 8, og el var på dag 16. Men tror ikke det pleier å vare såå lenge da.

Skrevet

ok.. har fortsatt el slim me litt rosa spor idag so får håpe de blir nåke bebis her me engang :) e so kjedelig og vente og vente.. ser du Cayenne har prøvd en god stund, håpe de klaffer for deg og snart :)

Skrevet

Takk, prøvd i 7 pp, og begynner å bli tøft ja! Men er jo de som har prøvd enda lenger....

Har to søte små fra før da, så går det ikke så går det ikke :)

Skrevet

ja de er de... eg huska når eg skulle ha nr 2 og so prøvde vi i 7pp før den satt..men de va verdt og vente har nå en sjønn jente på snart 5 år :) første gangen vart eg gravid på første forsøk so har en snill og kjekke gut på 7 :) herlig me barn :)

Skrevet

Mine to satt også på første forsøk, men det er jo seks år siden sist...

Er nok alderen. Men du er vel litt yngre enn meg... :)

Herlig med barn ja, vil så gjeeeerne ha bare en til! ;)

Skrevet

eg e 25 snart 26 :) eg vil ha 2 til :P men gubben vil bare ha en til siden eg har 2 og han har 1 fra før.. vi har vert ilag i 2 år :) er ikkje han so e faren til barna mine....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...