Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er iskald på føttene hele tiden, har prøvd å ha ullsokker rett på huden, strømpebukse og sokker, flere par ullsokker osv, men nytter ikke! Noen som har gode tips til sokker som holder ei lita ei varm?

Hun virker rett og slett klam! Hver morgen vasker jeg føttene og tørker dem godt før jeg kler på, gnir dem varme, men ved neste skift er hun iskald igjen :/

På natta også så er hun iskald på hendene, har i blant brukt votter på natta faktisk og det hjelper når hun ikke river de av seg, noe hun stort sett gjør. Tror vesla har arvet mammas blodomløp i hender og føtter.

Skrevet

Jeg har tøfler i merinoull til snuppa mi, og bruker bare bomullssokker/strømpebukser innerst da. Det funker supert:)

Skrevet

Hm får gå til innkjøp av noe ull kanskje, bestilte nettopp nøstebarn sin pysj av ullfrottè til henne, håper den kan holde henne varm på natta iallefall :) Hvor kjøper du slike tøfler da og pris?

Skrevet

Synes at prinsessa mi også er ganske kald på hender og føtter. Hun er varm på resten av kroppen, så det virker som hun har det godt. Om jeg kler på henne for mye reagerer hun, og vi har det godt og varmt her.

At de små er kald på natta er ikke rart, da hendene som oftest ligger over hodet og over dyna.

Skrevet

Ja hendene ligger over hodet, men i blant er de skrekkelig kalde! Får helt vondt i meg når jeg kjenner på henne, en ting er å bli litt kald, men iskald! uff. Gleder meg til den ullpysjen kommer for nå bruker jeg både body, strømpebukse og pysj på natta. men hjelper ikke på hendene likevel da.

Skrevet

Ja hendene ligger over hodet, men i blant er de skrekkelig kalde! Får helt vondt i meg når jeg kjenner på henne, en ting er å bli litt kald, men iskald! uff. Gleder meg til den ullpysjen kommer for nå bruker jeg både body, strømpebukse og pysj på natta. men hjelper ikke på hendene likevel da.

Jeg bruker ullpysj på snuppa, men hendene er fortsatt iskalde enkelte dager. Likevel tørr jeg ikke ta på henne for mye så lenge kroppen ellers er god og varm. Det er farligere om de små blir for varm...

Skrevet

ok, men satser på at ullpysjen gjør henne generelt varmere og at hun da ikke blir kald oppover armene i tillegg i det minste :)

Skrevet

Hender og føtter på sånne småtasser blir ofte kalde. Det er fordi hender og føtter er det som er sist "prioriter" av kroppen på en måte. Kroppen trenger blodet til andre vitale organer og da nedprioriteres hender og føtter.

Her er ofte lillemann også kald på hender og føtter. Føttene blir ofte klam i tillegg og da spesielt om han har for mye på føttene.. Så lenge de er varm i nakken og ellers ser ut til å ha det greit tror jeg ikke det er noe problem :) Noen er bare sånn (meg inkludert) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...