Gå til innhold

Anbefalte innlegg

....og det på selve nyttårsaften, 8 dager på overtid!! Ble strippet fredag kl. 09, smårier begynte rett etterpå, vannet gikk kl 01, inn på sykehus 03, da skal jeg jaggu si det begynte å gjøre vondt!! Kl. 07 måtte jeg kaste inn håndkle og få epidural. Ubeskrivelig vondt! Pressrier begynte på 8 cm åpning... Kjære vene what a pain, fikk endelig presse en time etter ... På to press var han ute, gikk så fort så barnepleier var ikke en gang på rommet. Jordmor måtte hive seg rundt! Plutselig hadde jeg han på magen, oh himmel:)))

Nå koser vi oss hjemme:) lykke lykke lykke!!!!))?

Alle dere slitere! IKKE GI OPP!! Gullet kom på kun ETT egg ut og en amh på 0,3!! Ikke hør på legene... De snakker bare tull;)

Fortsetter under...

så utrolig kjekt, ble veldig glad når jeg leser at det har gått bra, det betyr so utrolig masse:) masse lykke til videre:) jeg skal på kontroll i morgen, også blir det uttak neste uke...herlighet kor spennende:) godt nyttår:)

Annonse

Endelig kan jeg sende deg en stor GRATULASJONHILSEN.

Tenke seg til han kom på selveste nyttårsaften også! Litt uventet men vi vet alle det ikke er alt som kan planlegges her i livet. Han er helt sikkert helt perfekt og den nydeligste babyen i hele verden. Er litt nyskjerrig på hva lille mirakelet skal hete?

Kos dere masse og lykke til med alt fremover kjære popstar.

Bamseklemmer

• 3 uker senere...

Annonse

....og det på selve nyttårsaften, 8 dager på overtid!! Ble strippet fredag kl. 09, smårier begynte rett etterpå, vannet gikk kl 01, inn på sykehus 03, da skal jeg jaggu si det begynte å gjøre vondt!! Kl. 07 måtte jeg kaste inn håndkle og få epidural. Ubeskrivelig vondt! Pressrier begynte på 8 cm åpning... Kjære vene what a pain, fikk endelig presse en time etter ... På to press var han ute, gikk så fort så barnepleier var ikke en gang på rommet. Jordmor måtte hive seg rundt! Plutselig hadde jeg han på magen, oh himmel:)))

Nå koser vi oss hjemme:) lykke lykke lykke!!!!))?

Alle dere slitere! IKKE GI OPP!! Gullet kom på kun ETT egg ut og en amh på 0,3!! Ikke hør på legene... De snakker bare tull;)

ååååååå, GRATULERE Så MYE! Og takk for oppmuntrende ord!

Kos deg fremover, og lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...