Håperpåønskebaby Skrevet 5. januar 2012 #1 Del Skrevet 5. januar 2012 4 uker igjen til samtale nå... Vi har visst om infertiliteten vår siden mai, og henvisningen ble sendt i august. Mannen sliter fortsatt med mye smerter og man frykter mer kreftspredning, og han er derfor under utredning. Trett og sliten som jeg nå er, med to jobber, en mann på sykehus og ansvar for hans to tenåringsbarn, er det rett før alt faller sammen for meg. Er livredd for å bli nektet forsøk pga de smertestillende medikamentene han går på, fordi det ikke er moralsk "greit" i tilfelle det er snakk om kreftspredning osv osv... At det ikke skal gå med ICSI heller... Holder på å gå på veggene her og aner ikke hvordan jeg ska få hele tankemølla ut av skallen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898797-w%C3%A6%C3%A6%C3%A6-n%C3%A6rmer-seg-og-panikken-er-p%C3%A5-plass/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 5. januar 2012 #2 Del Skrevet 5. januar 2012 4 uker igjen til samtale nå... Vi har visst om infertiliteten vår siden mai, og henvisningen ble sendt i august. Mannen sliter fortsatt med mye smerter og man frykter mer kreftspredning, og han er derfor under utredning. Trett og sliten som jeg nå er, med to jobber, en mann på sykehus og ansvar for hans to tenåringsbarn, er det rett før alt faller sammen for meg. Er livredd for å bli nektet forsøk pga de smertestillende medikamentene han går på, fordi det ikke er moralsk "greit" i tilfelle det er snakk om kreftspredning osv osv... At det ikke skal gå med ICSI heller... Holder på å gå på veggene her og aner ikke hvordan jeg ska få hele tankemølla ut av skallen! men tenk saa godt det blir uansett aa faa et svar paa hva klinikken tenker om dette, og om det er sansynlig at dere vil klare det... ja, det er en skrekkblandet fryd, men samtidig blir det vel godt aa endelig skimte et lite lys i enden Prøv aa slappe av, puste med magen, drive med ting so m gjør deg glad! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898797-w%C3%A6%C3%A6%C3%A6-n%C3%A6rmer-seg-og-panikken-er-p%C3%A5-plass/#findComment-143914818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå