Nutte87+ februar spire! Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Er førstegangs fødene og er i uke 34 nå og har morkaka forann. Snuppa her har fortsatt ikke snudd seg =( vært i seteleie siden uke 19. blir mer og mer bekymra for at hun ikke vil snu seg ettersom ukene går. er det flere som har det sånn? og er det noen som opplevde at barnet snudde seg seint første gang? jeg vil så gjerne få oppleve en fødsel og har ikke annet enn gledet meg til det hele veien. men har nå starta så smått å forberede meg på KS. Skal til Ahus i morgen for UL, så er spent på hvor stor hun er osv.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Samme her. Uke 35, og ser ut til at han trives veldig godt med stumpen ned. Jeg har også morkaken på foran, jordmor sa noe til meg om at han ligger sånn enda på grunn av morkakens plasering.. Jeg har også gjort det smarte ved å lese om dette på nettet.. Vet han er ca 2450 g nå, så han ser ut til å bli gjennomsnittlig om jeg går til termin. Foreløpig får jeg føde han vaginalt, men om han ikke snur må vel rtg taes. Lite interresert i ks, og enda mindre haste ks.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 jeg skal til UL i morgen, så tilbake etter 4 uker. er hun fortsatt i seteleie, så blir bekkenet mitt røntget. Jeg tørr bare ikke å føde i seteleie.... syns det er skummelt nok med vanlig fødsel. Så jeg kommer til å be om KS om hun ligger i sete, selvom dette er noe jeg absolutt ikke ønsker. men ca 50% av alle setefødseler ender med haste KS og det ønsker jeg ikke. Kanskje det er min morkake som også gjør at hun ikke får snudd seg. Uff, krysser i hvertfall alt jeg har for at hun fortsatt kan snu seg. selvom jeg har en dårlig følelse gitt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 er Nutte+ februar spire som skrev over, men ble anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå