SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 ER DET FLEIRE ? 39 + 4 I DAG. Villa ha babyen min nååååååååååååååååååååååååå.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Også meget dritt lei her. Vi har vel termin samme dag(10 januar?) Har vondt overalt. Ikke får jeg sove om natta. Prøver på dagen,men vondt å ligge uansett hvordan jeg prøver. Akkurat nå vil jeg bare ha mega vondt sånn at jeg kan bli ferdig. Hehe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Samme her sliter med mangt, og totalt møkk lei. VIL HA FøDSEL PÅ GANG NOOOOOOOOOO. Er det noen som kan drysse FøDSELS STøV )
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 oh yes...termin 10. og nå sitter jeg liksom bare her å venter. Venter og venter og venter. Selv om jeg går tur med hunden, steller i huset og ellers prøver å holde meg aktiv så er hodet på en plass og det er føding hehe:D
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Hmmmm, er lei jeg også og har ikke termin før 30.januar.. Jeg ønsker at han skal komme før, helst at det skal skje noe med en gang:O)) ønsker dere i hvertfall masse lykke til!!!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Har termin 12.januar:) Vil ha junior ut, men vil ikke føde:) hehe... selvom jeg evt jo at det må til for at han skal komme ut:) Jeg føler egentlig at ting er greit, jeg klarer meg fint som gravid, men det har vart så lenge nå Og nå vil vi treffe junior:) Jeg prøver å holde en balanse på å være aktiv og oppegående og få nok hvile:) Håper jeg slipper gå så mye over termin, men føler at jeg skal klare å holde motet oppe frem til termin hvertfall, selvom jeg merker at jeg begynner å bli utålmodig:) Lykke til alle i hopa:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Herregud er du virkelig snart fullgått??? Synes ikke det er lenge siden du testet og jeg husker så utrolig godt at du var så nervøs siden du begynte å teste så tidlig.... Nesten så jeg blir litt trist her, for det viser hvor fort tiden går og hvor lenge jeg selv har prøvd, og jeg blir merkelig nok rørt av at det går mot slutten for deg :-) Lykke til med fødsel og jeg håper å lese din fødselshistorie også så ringen blir sluttet :-) Varm klem fra Athina (Nick i tilfellet jeg kommer opp som anonym her også)
Athina' Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Vil ikke være anonym når jeg gir klemmer så jeg prøver å svare i stor editor :-) Lang varm klem
Sandana94 Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 termin 11. januar her.. tålmodigheten begynner å renne ut!! og det verste er alle spørsmålene når jeg en sjelden gang viser meg offentlig "neimen, går du her fortsatt da!?" eller "det kan da ikke være lenge igjen nå!" åååårrh! er jo faktisk ikke på overtid enda heller, så spørsmålene kan folk spare seg for.. ja, det er vel klart jeg går her enda, jeg er jo ikke komt til termin engang! tanken på at det faktisk kan gå hele TO uker over får meg til å grøsse....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2012 Vil ikke være anonym når jeg gir klemmer så jeg prøver å svare i stor editor :-) Lang varm klem Kjekt og høre fra deg, håper du får posetiv test. Har følt med deg. Det går fort ja men er så lei og håper det skjer noe NO. ER Så FøDEKLAR )
Fru.Vestavind Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Om det er ei lita trøst så er det lov å vere lei. Men prøv å tenk positivt og samle krefter. Tenk på alle dei som har det verre enn deg sjølv, muleg det kan trøste bittelitt? Tenk så heldige vi er som får sjangsen til å gå gravide. Som slipper å få premature barn. Som slipper å slite år ut og år inn med å få spiren til å sitte. Vi har eit barn i magen, og sjølv om ein har hatt det i ca 9mnd no, så sjå om du klarar å glede deg over det litt lenger. Tida går i sneglefart når ein går og ventar, men så snart ungen er ute, så tek det ikkje lange stunda før babyen når konfirmasjonsalder;) Poenget mitt er: få fokuset over på noko anna enn magen, prøv å gløym den for ei stund. Då vil den siste tida gå så utruleg mykje lettare. Lykke til med både venting, fødsel og småbarnstid!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2012 Blir ikkje noko i dag heller. Det er så uroligt i magen. SNUFFFFFS. Blir vel OVERTID som vanligt. SUKK. Ja ja 39 + 5 i dag.
Fru.Vestavind Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Blir ikkje noko i dag heller. Det er så uroligt i magen. SNUFFFFFS. Blir vel OVERTID som vanligt. SUKK. Ja ja 39 + 5 i dag. å, aldri sei aldri. Dei kjem som regel når ein minst ventar det;)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2012 Takker for fine ord. Er barre så lei alle plagene )
Mamma til 3 <3 Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Kjenner jeg er mere lei denne gangen enn de to andre gangene. Fått 16 og 17 dager før. Merker at det er det siste dagene før termin som faktisk er verst. Så tenker på gru om jeg plutselig må gå 2 uker OVER. Det nekter jeg Fullmåne på mandag,så da popper de vel ut en etter en. Hoho
SNURF 5 GUTTER Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #16 Skrevet 6. januar 2012 Kjenner jeg er mere lei denne gangen enn de to andre gangene. Fått 16 og 17 dager før. Merker at det er det siste dagene før termin som faktisk er verst. Så tenker på gru om jeg plutselig må gå 2 uker OVER. Det nekter jeg Fullmåne på mandag,så da popper de vel ut en etter en. Hoho Får håpe det er ein spesiel fullmåne for oss som har termin rundt den 9 jan FULMåNE DAGEN. Er så lei og har født 4 stk på overtid. Rekner med det blir på denna jenta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå