Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 I dag kjente jeg plutselig at det rant litt. Og når jeg sjekket lignet det litt tynn sæd. Er det vanlig? Det var IKKE sæd, litt lite sex om dagen Beklager detaljer
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Mest sannsynlig er dette utflod nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men siden du skriver på 3.trimester regner jeg med du er på "siste etappe". Det er ihvertfall helt normalt at man får økt produksjon av utflod den siste tiden, og denne kan ofte være litt tykk, hvit-aktig. et lite tips hvis det fortsetter er at du kan ta en tampong og sette i for så å ta ut med en gang. Da får den sugd opp mye av det som befinner seg i skjeden og du slipper å oppleve at det kommer rennende Men hvis du er veldig usikker kan du jo bestille deg en time til legen, så får han se på deg
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Fostervann er blankt med hvite "flak" i. Tipper det var bare litt tynn utflod.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 eh.... oki...jeg har opplevd at det er blankt med hvite flak i sæden jeg dah
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 jeg har den samme utfloden som beskrives her. helt hvit og litt tynt. er i uke 34, så regner med at det er helt normalt nå mot slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå