Gå til innhold

Noen som vil ta en titt?(ikke fått mensen ennå..)

Anbefalte innlegg

Hei

Går å lurer veldig..

kan jeg være gravid?

eller er mensen sein?

skulle hatt mensen på nyttårs aften..men ikke fått den ennå...altså nærmer meg ei uke over nå...

noen som vil ta en titt her?

er jeg gravid?evt.kommer mensen snart?

født 2 april 1969

Fortsetter under...

heisann, Hvorfor ikke bare ta en test da? da får du ivertfall et sikkert svar. jeg ville tro om du er punktelige hver mnd og plutseligt ikke får den, så er man gravid, noen symptomer da?

meg igjen..

litt fjerne nå jeg,

jeg leste ikke at jeg var inne på horoskop.. hehehe.. bare trykket på et siste innlegg.. :)

kanskje det var et tegn? siden jeg tror du er :)

heisann, Hvorfor ikke bare ta en test da? da får du ivertfall et sikkert svar. jeg ville tro om du er punktelige hver mnd og plutseligt ikke får den, så er man gravid, noen symptomer da?

ja har tenkt på deg men må vente til over helga...har ikke anlednig til å dra til byen(bor på en gård )for å handle test ennå..

ja har tenkt på deg men må vente til over helga...har ikke anlednig til å dra til byen(bor på en gård )for å handle test ennå..

symtomer..mmm..trøtt trøtt trøtt + ikke kommet mens...

symtomer..mmm..trøtt trøtt trøtt + ikke kommet mens...

og nå også startet med ømme bryst..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...