Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:-( ikke fått positivt på eggløsingstest ennå!! :-( begynner å lure på om jeg startet å teste for sent, men det hadde ikke hjulpet heller hvis jeg hadde fått positiv test før jeg begynte å teste fordi da hadde jeg ikke fått blodprøvesvarene ennå :-( jeg er Sååååå klar nå, hvorfor skal ting plutselig krøkke seg opp :-( Blææææ

Annonse

eggløsningen kan bli forsinket bare fordi du venter så mye. det har jeg opplevd, det psykiske spiller inn. det er no herk da, men jeg måtte en gang vente en uke! og har vanligvis veldig regelmessig syklus. så ikke gi opp:)

Haha, idag fikk jeg mensen!! Så nå blir det ikke tur før i slutten av januar. Etter mine beregninger fikk jeg da eggløsning dagen før jeg begynt å teste. Har rett og slett hatt syklus på 28 dager denne gangen mot normalt 33-34... kan telle på 1 hånd antall ganger det har skjedd og så skjer det selvfølgelig når jeg har planer :-( må bare le :-)

da skal jeg iallefall begynne å teste så fort som mulig etter mens igjen :-)

Det hadde uansett ikke spilt noen rolle om jeg hadde begynt å teste før, siden jeg ikke hadde fått blodprøvesvar på den tiden, så jeg tenker at det er skjebnen :-)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...