Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal døpe sønnen vår om noen uker og har mest lyst på dåpsdress til han. Er ikke så keen på at han skal ha på seg kjole egentlig, selv om det er helt normalt.

Besteforeldre på begge sider er selvfølgelig tradisjonelle og vil at vi skal ha kjole.

Er det noen som har tenkt på denne problemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forsiktig med å bruke kjole på gutter - de kan bli homofile av det ;)

Skrevet
Vær forsiktig med å bruke kjole på gutter - de kan bli homofile av det ;)

He he! ikke primært det vi er redde for... ha ha... men artig innspill!

Skrevet

Vi hadde kjole til gutten vår, pyntet med lyseblå silkesløyfe:) Men jeg synes at dere skal gjøre det DERE ønsker!

Skrevet
Vi hadde kjole til gutten vår, pyntet med lyseblå silkesløyfe:) Men jeg synes at dere skal gjøre det DERE ønsker!

Takk! Har funnet en kjempesøt dress, så blir nok det!

Skrevet

Eg synes det er kjekt å bruke gamle dåpskjolar som høyrer til i familien, og som vert brukt over generasjonar. Om me ikkje hadde hatt kjole i familien, så ville eg ha skaffa og brukt til alle barna mine, og evt barnebarn ;)

Har aldri sett dåpsdress i dei dåpane eg har vore, og etter å ha googla og sett bilete synes eg det ser litt rart ut for min del. Men eg er eg temmeleg tradisjonell av meg.

Skrevet

Vi brukte bunad og synes det er finere enn dåpskjole

Skrevet

Vi hadde dåpskjole i kirken også dåpsdressen i selskapet etterpå:) Men nå er jeg litt over gjennomsnittet opptatt av slikt da:P Kjøpte dåpsdressen på e-bay til under 200kr og den er helt lik den man får kjøpt på nettet her i norge til rundt 1000,-. Så veldig fornøyd med det;)

Skrevet

Mannen min ville ha dåpsdress, men jeg nektet! Er vel en tradisjonsrytter :-)

Har ikke sett noen med dåpsdress i noen dåp jeg har vært i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...