Con Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Nytt problem dukket opp. Jeg er anonym når jeg svarer på tråder, helt uten å ha gjort noe for at det skal skje. Og jeg finner ikke noe sted å hake av for at jeg ikke vil være anonym. Fint om det kan fikses tilbake slik at man må gjøre noe aktivt for å kunne poste som anonym. Nå når jeg poster nytt emne får jeg opp valget nederst om jeg vil være anonym men det mangler altså når man hurtigsvarer.
Kari_Kanari Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Jepp, vi er klar over feilen, jobber med å rette den akkurat nå :-)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Dette skjer fortsatt for meg, så flott hvis dere sier ifra når dere har fått fikset feilen:)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Og det var ikke meningen å være anonym:)
elin Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Hehe.. Ser ut til at det funker når jeg er i stor editor. Er det noen som fortsatt har samme problemet? Jeg logget meg ut og inn, og da funket det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Jeg er også ufrivillig anonym når jeg svarer på tråder. Har prøvd å logge meg ut og inn, men det funket ikke?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 må man være i stor editor for å unngå og bli anonym med andre ord? slik at man kan passe på så det ikke er huket av i ruta for å være anonym?
elin Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Det ser ut til at vi fortsatt må bruke stor editor for å unngå å være anonym. Vi jobber med det, og håper det snart er på plass. Elin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå