Con Skrevet 5. januar 2012 #1 Del Skrevet 5. januar 2012 Nytt problem dukket opp. Jeg er anonym når jeg svarer på tråder, helt uten å ha gjort noe for at det skal skje. Og jeg finner ikke noe sted å hake av for at jeg ikke vil være anonym. Fint om det kan fikses tilbake slik at man må gjøre noe aktivt for å kunne poste som anonym. Nå når jeg poster nytt emne får jeg opp valget nederst om jeg vil være anonym men det mangler altså når man hurtigsvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari_Kanari Skrevet 5. januar 2012 #2 Del Skrevet 5. januar 2012 Jepp, vi er klar over feilen, jobber med å rette den akkurat nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Del Skrevet 5. januar 2012 Dette skjer fortsatt for meg, så flott hvis dere sier ifra når dere har fått fikset feilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 5. januar 2012 #4 Del Skrevet 5. januar 2012 Og det var ikke meningen å være anonym:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #5 Del Skrevet 5. januar 2012 Hehe.. Ser ut til at det funker når jeg er i stor editor. Er det noen som fortsatt har samme problemet? Jeg logget meg ut og inn, og da funket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er også ufrivillig anonym når jeg svarer på tråder. Har prøvd å logge meg ut og inn, men det funket ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Del Skrevet 5. januar 2012 må man være i stor editor for å unngå og bli anonym med andre ord? slik at man kan passe på så det ikke er huket av i ruta for å være anonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #8 Del Skrevet 5. januar 2012 Det ser ut til at vi fortsatt må bruke stor editor for å unngå å være anonym. Vi jobber med det, og håper det snart er på plass. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå