Gå til innhold

E-post-rush?

Kari_Kanari

Anbefalte innlegg

Noen av dere opplever kanskje nå at dere får fryktelig mange e-post-varslinger fra oss. Det er fordi vi nå nettopp har skrudd på funksjonen med varslinger når dere har klikket "Følg dette forumet" eller "Følg dette emnet". Har dere bedt om varslinger på mange emner eller forumer, kan e-postboksen fort fylles opp!

Synes du det blir i overkant mange varslinger, kan du endre på dette ved å gå inn på kontrollpanelet (trykk på "Rediger min profil" som kommer opp når du klikker på brukernavnet ditt et stykke oppe til høyre på siden). Under fanen "Varslinger" kan du velge om du vil ha varslinger i det hele tatt, om du vil ha dem på e-post eller om du bare vil ha dem som varsling her inne i forumet.

Spør om dere lurer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men det ser ut til å ha ordnet seg. 12.47 fikk jeg varsel om en anonym med profilbilde, men 13.35 var det anonym uten bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Skjønner det kan bli en del ja.

Gjør som Kari skriver over:

Synes du det blir i overkant mange varslinger, kan du endre på dette ved å gå inn på kontrollpanelet (trykk på "Rediger min profil" som kommer opp når du klikker på brukernavnet ditt et stykke oppe til høyre på siden). Under fanen "Varslinger" kan du velge om du vil ha varslinger i det hele tatt, om du vil ha dem på e-post eller om du bare vil ha dem som varsling her inne i forumet.

Håper du får det til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...