2 prinser og et nurk på vei Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei. de siste dagene har eg opplevd å bli veldig kvalm ijen. Er 32 dager til termin å idag er de så gale at de kjennes ut som alt frokosten skal komme opp ijen hver øyeblikk. :-/ Andre som opplever de? sliter ellers SYKT med bekkne spes dei siste dagene der og sliter med å begynne å gå når eg har reist meg. Og kynnerne ISJ de er best for dei at de jobbe å forbrede godt der nede så vonde dei er. :-/ Noen ganger sitte eg med tårer i øynene så vonde dei er. Er 3 gangs.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Hei Jeg har også merket litt mer kvalme den siste tiden, men tenker at det har en sammenheng med murringer i rygg og mage, samt kynnere. Det er en kjent sak at kvalme ofte henger sammen med smerte/verk, så jeg tenker at det er derfor. Har 11 dager igjen til termin, begynner å bli temmelig klar Masse lykke til den siste tiden
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2012 Får håpe de. Så håpe eg ungen komme før for skal eg gå for lenge med dette så blir eg nok for utslitt. har erfaring fra sist at kroppen min stoppet fødselen for kroppen var for sliten, så endte i KS å de vil eg ikke ijen. Ble altfor mange komplikasjonener med at kroppen min ble for sliten til å klare tingen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå