Gå til innhold

Tør ikke teste :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 14 dpo, den store dagen og 15 dager siden jeg fikk positiv el test:P

Men er nå i 7 pp og tør ikke teste... før har jeg testet hele tida og blitt skuffa.

Livmortappen er så høy at jeg nesten ikke når den...flat og myk...

Klarer jeg å vente til over helga??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kjenner igjen den følelsen.. du vil, men du vil ikke, grugleder deg..

på en annen side, da jeg prøvde i mine 15 mnd, testet jeg aldri, kun den 1 PP, da jeg var skikkelig optimist.

Etter det ventet jeg alltid og mensen kom som avtalt, enten 1 dag før eller 1 dag etter.

Da jeg testet var jeg 4 dager på overtid, først da turde jeg å ta ein test, og da var den jammen positiv. Jeg er den som alltid forbereder meg på det værste for å ikke bli skuffa..

hva kjenner du ellers på kroppen? hva sier magefølelsen? jeg hadde egentligt helt vanlig mensenmurringer, så eg følte ikke noe andreledes sånn sett..

Skrevet

15 pp ja..... da har du slitt mer enn meg:(

Man tror nesten ikke d er mulig etterhvert... også gikk det så fort første gang, så skjønner det lissom ikke...

Det som er dumt med mensen min er at den plutselig er der, null forvarsel... men så får jeg oppblåst mage, menssmerter og løs mage..

Har litt ømme pupper, litt mer blåe årer på puppene kanskje? også er d den tappen da som er annerledes enn den pleier å være rett før IKM.

Har brukt Bidro og WY denne pp da, kanskje d har slått ut positivt;)

uff...tanta kommer nok imorra...

Tenker jeg burde vært kvalm nå?

Skrevet

Anonym? hmmm.... Knerten over her.

Skrevet

Lykke til Knerten! Håper du er gravid :)

Skrevet

Ja lykke til! Satser på følge til 1 tri;-)

Skrevet

Håååååååper du er gravid! Lykke til! :)

Skrevet

Tuuusen miilioner takk damer :) Dere er gode å ha i ventetiden... er sååå spent på om tanta kommer imorra:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...