maryM Skrevet 5. januar 2012 #1 Del Skrevet 5. januar 2012 Ser at dere har slått sammen forumet med amming og flasking. Som (nå) erfaren flaskemamma synes jeg dette er veldig dumt. De fleste ammer og da vil det fort bli flest tråder ang dette, og dem ang flaskemating "forsvinner" lagt utover og blir spredt. Da jeg var uerfaren var det vanskelig å finne informasjon ang flaskemating og dette var en plass jeg støttet meg mye til. Nå er jeg ofte innom for å dele erfaring og informasjon til informasjon for andre uerfarne Jeg ønsker at dere skal gå tilbake til det dere kalte Flaskemating før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg er litt i tvil om hvorvidt det er greiest med ett eller to "matings-forum". Som ammehjelper og tidligere flaskemamma har jeg vært/er aktiv på begge, og det har ofte vært spørsmål som har passet inn i begge. Som pumpemamma følte jeg aldri helt at jeg kom på riktig sted på noen av dem. Samtidig blir veldig mange av spørsmålene om amming, flasking og mme stilt på Småtroll 0-1 (og kanskje barseltiden), kanskje burde en del av diskusjonene der vært flyttet eller oppfordret flyttet til flaske&amme-forum? Det er ikke mye aktivitet verken om flasking eller amming for tida, vet ikke helt om det er pga nytt forum eller av andre grunner - det har gått opp og ned før også, da. Så alt i alt er jeg i tvil. Håper iallfall at ingen blir skremt fra å stille spørsmål verken om flaskemating, amming eller pumping i noe forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #3 Del Skrevet 5. januar 2012 Heisann. Ja, som du skriver måtte vi slå sammen en del forum for å korte ned på antallet. Men jeg skjønner også at ikke det passer for alle. Jeg håper i alle fall at dere begge vil finne dere til rette i et av de andre forumene, for eksempel småtroll eller amming og flaske. Og jeg håper også at aktiviteten vil komme opp igjen i begge disse forumene. Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 5. januar 2012 #4 Del Skrevet 5. januar 2012 Som tidligere flaskemamma så tenker jeg at det kanskje er greit at forumene er slått sammen. Vi er alle mødre som skal gi mat til våre barn og kanskje vi vil få større forståelse for hverandre, amme-mødre og flaske-mødre, når vi er på samme forum istedenfor å sitte på hver vår tue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå