Gå til innhold

Noen med erfaring med homeopati til baby pga søvnproblemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å prøver ut Chamomilla D6/C30 nå. Det er hovedsaklig mot tannsmerter og generelt forkjølelsesubehag, men kan også virke inn på søvn.

Har en tendens til å glemme å gi henne(skal gis 3 ganger daglig), så oppnår kanskje ikke full effekt. Hun får enkelte dager bare 2 doser.

Men uansett, søvnen er blitt bedre den siste uka. Sover lengre strekk enn hun har gjort på flere måneder, Faktisk opp til 7 timer og det er jo luksus. Må kanskje putte inn smokken 1-2 ganger, men så lenge hun sovner igjen er det greit det.

Kan være tilfeldig også da, da hun har slitt med tenner i hele desember. Har nå fått fram 4 tenner, så skal ikke være noe som plager henne lenger. Så det er jo også en grunn til at søvnen er blitt bedre.

Jeg har ikke vært hos homeopat, tenkte å prøve selv først og om det ikke gir nevneverdig effekt går jeg til homeopat og får mer hjelp der.

Skrevet

Babyønske- har 2 små gull: Hva er chamomilla D6/C30??

Skrevet
Babyønske- har 2 små gull: Hva er chamomilla D6/C30??

Nå er ikke jeg homeopat så jeg skal ikke begi meg ut på å si ekstakt hva det er. Men det skal være beroligende(søvndyssende) og smertestillende. Består bl a av urtene Belladonna og Kamille, samt magnesium. D6/C30 er styrken på middelet.

Skrevet
Homeopati er kvakkslaveri og en råtten måte å lure penger av folk på. Det er mye alternativ medisin jeg kan støtte meg til, men homeopati er bare ondskap og lureri. Her en en fin forklaring på hvorfor: http://darryl-cunningham.blogspot.com/2010/06/homeopathy.html

Jeg driter i hva du eller andre måtte mene om homeopati. Jeg har ikke sovet skikkelig på 3 år. Jeg lider av prekær søvnmangel og begynner å bli desperat. Når man er desperat prøver man det meste.

I helsevesenet er det INGEN hjelp å få, man ender bare opp med å bli ydmyket.

Derfor begynner jeg nå i en ende med å prøve å løse problemet selv. Hjelper ikke dette i løpet av kort tid prøver jeg noe annet innenfor alternativ medisin.

Dette er et krassere svar enn jeg normalt gir, men nå for tiden er jeg ikke i humør til å få sånt slengt mot meg.

Så budskapet ditt kan du spre til noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...