Gurine Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Hei. Jeg og eksen har akkurat funnet tilbake til hverandre etter et brudd på 1,5 år der vi begge har datet andre. Vi har tre barn sammen, og jeg føler at dette var det riktige å gjøre, samtidig trengte vi bruddet. Men er det noen som kan se om vi vil få det til denne gangen? Blir det til at vi gifter oss? Får vi flere barn sammen, og evt når? Jeg er født: 18.11.75 Han: 04.02.75
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Eg får ikke opp noe posetivt på deg ang bryllup eller flere barn nå desverre.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 oj det skulle ikke vere anonym der... vet ikke en gang korleis den kom som anonym da eg ikke trykket på den knappen en gang
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 okey jaja er iallefall MTP som skriver her
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 okey jaja er iallefall MTP som skriver her Hehe.. takk for svar i hvertfall Vi er begge positive til å prøve på ny i hvertfall, og håper at vi skal klare det. Og evt bryllup er nok langt frem i tid om det blir noe
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 okey jaja er iallefall MTP som skriver her Hehe.. takk for svar i hvertfall Vi er begge positive til å prøve på ny i hvertfall, og håper at vi skal klare det. Og evt bryllup er nok langt frem i tid om det blir noe Og jeg er HI, ikke anonym
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Hei. Jeg og eksen har akkurat funnet tilbake til hverandre etter et brudd på 1,5 år der vi begge har datet andre. Vi har tre barn sammen, og jeg føler at dette var det riktige å gjøre, samtidig trengte vi bruddet. Men er det noen som kan se om vi vil få det til denne gangen? Blir det til at vi gifter oss? Får vi flere barn sammen, og evt når? Jeg er født: 18.11.75 Han: 04.02.75 så kosligt...får opp masse kjærlighet og positivitet rundt dere...ja du skal ikke se bortifra at det blir bryllup på dere snart...får opp 4 barn på deg så ja dere får et barn til...en gutt ser jeg...får opp sommeren ang graviditet på deg..ser juni....men her er det så masse kjærlighet rundt dere at det godt kan skje før...men noe positivt som har med barn å gjøre skjer i juni...lykke til klem
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Hei. Jeg og eksen har akkurat funnet tilbake til hverandre etter et brudd på 1,5 år der vi begge har datet andre. Vi har tre barn sammen, og jeg føler at dette var det riktige å gjøre, samtidig trengte vi bruddet. Men er det noen som kan se om vi vil få det til denne gangen? Blir det til at vi gifter oss? Får vi flere barn sammen, og evt når? Jeg er født: 18.11.75 Han: 04.02.75 så kosligt...får opp masse kjærlighet og positivitet rundt dere...ja du skal ikke se bortifra at det blir bryllup på dere snart...får opp 4 barn på deg så ja dere får et barn til...en gutt ser jeg...får opp sommeren ang graviditet på deg..ser juni....men her er det så masse kjærlighet rundt dere at det godt kan skje før...men noe positivt som har med barn å gjøre skjer i juni...lykke til klem jeg er solrose1 ikke anonym..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jeg får opp bryllup! Ser også en gutt, men om det er en dere har fra før vet jeg ikke... Ser gutten i bryllupet, 2-4 år gammel.
Gurine Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2012 Takk for svar Vi har 3 jenter fra før, og jeg føler liksom jeg mangler en... Men vi har egentlig ingen planer om flere. Egentlig ikke plass, eller råd.. men ting kan jo løse seg tenker jeg... Tiden får vise Hadde vært veldig koselig med bryllup altså Klem Gurine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå