Gå til innhold

hva bør jeg gjøre videre?

Anbefalte innlegg

hei dere!

jeg trenger litt råd... jeg har to barn fra før, to gutter på 7 og 4 år. For et år siden bestemte vi oss for å prøve å få et barn til- en liten atpåklatt, og jeg sluttet på p-pillen :-) Men nå er året gått.... syklusen er regelmessig, og jeg har testet, og vet at jeg har eggløsning. Likevel har ingenting skjedd??!! de to andre barna mine "satt" på første og tredje forsøk, så vi er litt paffe over at det tar så lang tid denne gangen.... vi vet jo at vi kan!

Er det alderen som innhenter meg? :-( (jeg er 36 år)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898619-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve en hormonkrem som selges på helsekost. Den inneholder progresteron, hormonet som må være til stede for at egget skal feste seg. Womans care tror jeg den heter. Den virket for oss...:) vi prøvde i tre år. Etter to mnd. Med krem Ble jeg gravid....:)

Du kan prøve en hormonkrem som selges på helsekost. Den inneholder progresteron, hormonet som må være til stede for at egget skal feste seg. Womans care tror jeg den heter. Den virket for oss...:) vi prøvde i tre år. Etter to mnd. Med krem Ble jeg gravid....:)

Hei :)

Jeg ble litt nysgjerrig på denne kremen. Hvordan bruker du den og hva koster den?

Begynner å bli en smule utålmodig ;)

Hei!

Du kan også bruke Progestacare. (tror jeg den het)

Progesteronkrem tas etter eggløsning og fram til menstruasjon. :)

Progesteron i kremform regnes som mer effektivt ettersom det tas direkte opp i kroppen fra huden, imens kosttilskudd som Wild Yam i stor grad filtreres vekk av leveren. Det betyr ikke at wild yam ikke fungerer, men at dette har bedre forutsetninger for å virke.

Det er det samme produktet tror jeg. Den kan kjøpes på helsekost både i butikk og på nett. Koster ca 500 kr. Holder lenge...:) man smører ca en cm krem der huden er tynn, to ganger i døgnet. Ikke på samme sted hele tiden. Man starter å smøre ca 14 dager etter første mensdag frem til ny menstruasjon. Ca 14 dager. Skader ikke å prøve:)

Endret av Millemine

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...