Gjest meg mamma? Skrevet 4. januar 2012 #1 Del Skrevet 4. januar 2012 Hva er galt i dag siden jeg bare får opp noen bokstaver i venstre side når jeg klikker på innlegg i forumene? Har ikke vært sånn på min maskin før. trodde alle sånne ting skulle være borte med det nye forumet jeg. og ikke si det er nettleseren siden det ikke har vært sånn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M+M+baby2012 Skrevet 4. januar 2012 #2 Del Skrevet 4. januar 2012 Har samme problem, trodde først det var pc eller nettet men er tydeligvis problemer med siden. ser jo ikke hva det står til og gå inn på innlegg, og noen ganger bare henger det seg helt opp og får ikke forlatet bim heller må restarte pc for og komme meg på andre nettsteder. håper det fikses snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 5. januar 2012 #3 Del Skrevet 5. januar 2012 Sånn er det her og. Alt låste seg akkurat nå, og jeg måtte restarte pc. Har mye mere problemer med pc og bim sidene etter de ble lagt om. trodde det skulle være mye bedre etter omleggingen jeg. Er utrolig irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #4 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei på dere. Har dere fortsatt samme problemet i dag? Skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Hvilken nettleser bruker dere? Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 5. januar 2012 #5 Del Skrevet 5. januar 2012 Hei på dere. Har dere fortsatt samme problemet i dag? Skjønner ikke helt hva som har skjedd her. Hvilken nettleser bruker dere? Elin. i dag har jeg ikke problem med at jeg ser teksten, men fremdeles endel problem med at pc henger seg opp. Hva slags nettleser jeg har aner jeg ikke. hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #6 Del Skrevet 5. januar 2012 Hm.. Så rart. Hvilke nettleser du har ser du øverst i venstre hjørne. Har du for eksempel Internet Explorer finner du hvilke versjon du har under "hjelp" og "om internet explorer". Det kan være lurt å oppdatere nettleseren din om du har en gammel versjon. Men bare kommenter her, så skal jeg hjelpe deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 5. januar 2012 #7 Del Skrevet 5. januar 2012 Hm.. Så rart. Hvilke nettleser du har ser du øverst i venstre hjørne. Har du for eksempel Internet Explorer finner du hvilke versjon du har under "hjelp" og "om internet explorer". Det kan være lurt å oppdatere nettleseren din om du har en gammel versjon. Men bare kommenter her, så skal jeg hjelpe deg videre. Jeg har internet Explorer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #8 Del Skrevet 5. januar 2012 Ah, da er jo du superoppdatert! Det høres rart ut at denne nettsiden skal gjøre at pc'en din henger seg opp. Kan det være andre program du har oppe, som kan gjøre pc'en tregere? Skal høre litt rundt her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 5. januar 2012 #9 Del Skrevet 5. januar 2012 Ah, da er jo du superoppdatert! Det høres rart ut at denne nettsiden skal gjøre at pc'en din henger seg opp. Kan det være andre program du har oppe, som kan gjøre pc'en tregere? Skal høre litt rundt her jeg. Er jeg :-) Hvilke andre program kan gjøre det da? hadde heller ikke problemer med det før jeg logget meg på bim sine nye sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 5. januar 2012 #10 Del Skrevet 5. januar 2012 Dette er veldig rart altså. Skal høre litt med kollegene mine i morgen, om de kan ha noen ide her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg mamma? Skrevet 12. januar 2012 #11 Del Skrevet 12. januar 2012 Dette er veldig rart altså. Skal høre litt med kollegene mine i morgen, om de kan ha noen ide her. Har du sjekket dette Elin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 13. januar 2012 #12 Del Skrevet 13. januar 2012 Heisann. Ja, beklager at jeg har glemt å komme tilbake til deg ang dette. Har sjekket litt rundt, men ikke kommet frem noen gode løsninger. Så beklager, kan ikke hjelpe deg ennå. Men jeg skal rope ut om jeg kommer over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå