Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, noen som kan si noe om disse HCG verdiene? Den siste er ikke bra??

15 dpo : 50

17 dpo : 94

22 dpo : 320

32 dpo : 2583

43 dpo : 7139 (7+6)

Finnes det noen der ute men så lav HCG så sent som det har gått bra med?

*griper etter halmstrået*

Takker for hjelpen, skriv uansett hva du tror. smil.gif

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898604-hcg-noen-som-kan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, noen som kan si noe om disse HCG verdiene? Den siste er ikke bra?? 15 dpo : 50 17 dpo : 94 22 dpo : 320 32 dpo : 2583 43 dpo : 7139 (7+6) Finnes det noen der ute men så lav HCG så sent som det har gått bra med? *griper etter halmstrået* Takker for hjelpen, skriv uansett hva du tror. smil.gif
Hei!

Dessverre har jeg bare dårlig erfaringer med så lav hcg. Jeg hadde rundt 7500 7 + 2 og da var hcg synkende,.... endte med en abort. MEN har jo hørt om mirakler her inne,.. så masse lykke til. Klem

Takk for svar og klem Aurora. .:) Da vet vi det, at en HCG prøve sier ikke så mye alene, men har du to eller flere fra og de ikke dobbler seg annenhver dag de første 8-9 uker, så er det noe galt!

Hjertelyd på mandag, men i dag ingenting. :( Ble sendt hjem med en bøtte tabeletter. Skal til pers i morgen. Vil ikke si det er noe jeg ser fram til, men må nå få det overstått.

Måtte du på tabeletter Aurora? Vil du evt. si litt om det? Jeg er ikke lettskremt. :))

Da får vi begynne på forsøk nr. 6 når tanta er blitt normal igjen.

Ha en fin dag videre. :) klem

Så synd Ma74 :-(

Jeg har tatt tablettene, det er jo det beste for kroppen og slippe utskraping, alltid en fare for å ødelegge sjansjene for å bli gravid i igjen ved utskraping. I sommer måtte jeg ta to og ble informert om at det er en viss risiko for å ødelegge, jeg tror det var livmortappen. Uansett, det er positivt å slippe utskraping.

Jeg tok tablettene på kvelden før jeg la meg, samt tok de smerte stllende tablettene, slik at jeg fikk sove en del. Blødningen startet først 6 timer etter jeg satte igang med tablett kuren.

Bare start opp igjen så snart kroppen er klar, du har fortsatt hormoner i kroppen og da er det lettere å bli gravid :-)

Jeg valgte å vente 5 måneder, tanta var på plass tidligere, men jeg trengte tid til å komme til hektene. Var jo rimlig seint jeg mistet da.... Men ble gravid på første forsøk etter døfødt fødselen :-) legen sa det, bare start opp så fort du er klar, for det er lettere å bli gravid når man nettopp har vært gravid.

Man må bare gripe tak i de positive tingene som man kan :-)

Klem til deg Ma74, det var virkelig trist å høre :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...