Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 på navn du synes er fine som slutter på -us? Jeg kommer foreløpig på: Amadeus Maximus Rasmus Cornelius Martinius ønsker å høre flere. Synes de er søte men kan ikke bruke dem av ulike grunner.
Fjelljenten Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Torjus... det er ihvertfall et navn som slutter på -us, men synes dessverre ikke noen av dem er så veldig fine ;-)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Sirius Stinius Torjus Amandus Petrus Karenus veit ikke om jeg syns de er fine, men di slutter på us
Suebird Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Eeelsker -us navn, og spesielt latinske Er endel av disse som ikke er i bruk her til lands, men fine allikevel synes jeg. Aurelius Selius Augustus Pontus Tinius Emelius Linus Othelius Bartholomeus Elenius Sophus Titus Karelius Matteus Zaccheus Brutus Caius Gaius Romulus Justus Perseus Thaddeus Atticus Justinus Timoteus Victorius Septimus
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Eeelsker -us navn, og spesielt latinske Er endel av disse som ikke er i bruk her til lands, men fine allikevel synes jeg. Aurelius Selius Augustus Pontus Tinius Emelius Linus Othelius Bartholomeus Elenius Sophus Titus Karelius Matteus Zaccheus Brutus Caius Gaius Romulus Justus Perseus Thaddeus Atticus Justinus Timoteus Victorius Septimus Tusen takk, damer. Her var det masse som ikke var like pent og noen som jeg helt hadde glemt. Julius Pontus Karelius Sophus Var alle fine i tillegg til at jeg liker Maximus ganske godt. Vet ikke om jeg er "alternativ" nok til å velge noen av de men de skal ned på listen sånn foreløpig. Si i fra om du kommer på fler!
Suebird Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jepp, har kommet på flere jeg Marcelius Bertheus Tinus Rasmus Hampus Gregorius Rufus Gunerius Paulus Vilius Petrus Maximus er et skikkelig kult navn!
Giss Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Marcelius Marenius Linus Olaus Marius Petrus Julius Hermandus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå