DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Begynte på spray den 14 desember, og skal på kontroll den 10 januar. så regner jeg med å begynne på sprøyter den 11 hvis alt ser fint ut. Og da lurer jeg på hvor lang tid det pleier å ta til man skal på neste kontroll? Har jo en god del avtaler hos tannlege/fysio/legetimer og diverse andre ting uken etter. Men hvis det blir kontrolltime da så får jeg heller avbestille noen andre timer. for ingenting er så viktig som dette ihvertfall
MammaHåp1 Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 hei, jeg begynte på sprøyter 28 desember og skal på kontroll i morgen masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Hei Jeg begynte å spraye den 18.12 og var på kontroll i dag. Jeg begynner med sprøyter i kveld, og skal på neste kontroll neste fredag (13.1)
IdaPingPong Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Jeg starter på sprøytene fredag 6 Jan også skal jeg på UL torsdag 12 Jan for å kartlegge uttaket og innsettet i uke 3 Masse lykke til
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2012 Tusen takk for svar jenter:) Blir vel kontroll på meg rundt 20ende da hvis alt ser fint og bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå