Gå til innhold

Flere som har snodige dillaer?;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå over ei lengre periode vært direkte AVHENGIG av Palmolive handsåpen! Må dusje minst en gang pr dag og såpe meg inn grundig med denne handsåpen så smaker jeg alltid på. MEN er litt usikker på om det egentlig er så veldig bra for meg å baby! :P Er jo ikke som om jeg tar store biter av såpa, men slikker liksom av skummet på hender osv.. Helt sykt. Får en sinnsyk følelse av denne lukten!;p

Ellers så er det som sist svangerskap, gullerøtter som er tingen! spiser minst 2-3 store om dagen. Er sinnsykt godt:))

Er 36+2 idag og slik har det vært nå noen mnd. Stakkars gutten min kommer jo til å komme ut innsmurt i såpe og gul som en kineser;)

Flere som har dilla på noe?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ;o) har ikke så rar dille jeg da, men er heelt avhengig av isbiter! sånne knuste fra isbitemaskinen i kjøleskapet...

inntar stoore mengder hver dag, og er redd lillemann i magen fryser, det gjør ihvertfall jeg til tider ;o)

vil helst svelge bitene hele, men er redd de skal sette seg fast i halsen, så tygger dem litt. gir en følelse av "rus"..blir urolig og verkete i kroppen hvis det er en stund siden forrige dose isbiter ;o) får i meg mye veske da, og det er jo bra. hehe

Skrevet

Sardiner rett fra boksen og tomasild rett fraglasset .. Merkelige lyster man kan få!

Skrevet

Først den siste uka nå jeg har begynt å fyse på ting. Appelsinjuice og sitrooon! Sitron er så gooodt! Hihi!

Skrevet

Må opp om natten og spise 2 rugsprø med greddost. Ikke så farlig om dagen, bare om natten.

Skrevet

Må skylle tennene mange ganger om dagen med en bestemt tannskylling fra apoteket. Den smaker utrolig godt:)

Skrevet

Tyggis!! og lukten av gammel kjeller, bensin, asfalt osv... klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg elsker disse luktene år jeg er gravid!! men deilig er det vertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...