Gå til innhold

baby (10 mnd) med hard/treg mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer minstejenta, hun vil ikke ha melk på flaske. Hun drikker litt vann, men det er ikke store mengdene. Hun får fruktbeger, frukt og aprikos eller sviske i grøten sin og litt olje i middagen. Likevel så sliter hun med hard mage.

Noen som kan gi meg noen magiske triks? Kan man gi linfrø til så små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsten her har slitt med hard mage siden han begynte med grøt :( Jeg har prøvd maltekstrakt, nypeeksrtakt, sviskemos, sviskesaft, hjemmelaget aprikos og sviskemos/ saft og pæremos, ingenting har fungert :P Men nå er han ni mnd. og jeg fikk tips om kruskakli i grøten + MASSE vann og drikke. Nå klarer han å få bæsjet annenhver dag og uten hjelp, så det har hjulpet her.. Jeg prøver å "tvinge" i ham en halv kopp vann pr måltid. Han vil ikke ha utenom måltidene, men drikker masse mellom skjeene og brødbitene ;) Lykke til! Det er forferdelig frustrerende :(

Skrevet

kruskali høres bra ut. Men litt bekymret for effekten hvis hun ikke får i seg nok vann. Da blir kanskje magen bare hardere. Men skal absolutt testes

Skrevet

Jeg har brukt maltekstrakt i grøten ved hard mage. Hvis ikke det hjelper, gir jeg rett og slett sjokolade - 70% og uten melk. Det hjelper :-) Hver gang :-) Sikkert ikke noe faglig godt råd, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...