Gå til innhold

Dette hadde vært kjekt om dere kunne sett litt på, og endret.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvorfor står det samme tallet og innlegg på oss alle sammen når vi er anonyme? det er veldig forvirrende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Ja, det skjønner jeg er litt forvirrende. Men for at dere skal få være helt anonyme for andre brukeren måtte vi opprette en anonym-profil, hvor alle anonympostene kommer inn.

På den måten kobles ikke ditt anonyme innlegg til din profil.

Var det greit forklart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,det skjønner jeg,så lenge dere må ha med innlegg under hver profil,men det er også andre anonyme profiler som ikke har den høye summen som feks jeg har, og det skjønner jeg ikke helt...

ellers må jeg si dere har gjort en veldig god jobb,jeg begynner og finne ting, og liker meg ganske godt her, selv om det er visse ting jeg ikke helt finner ut av enda :-)

vet ikke om du kan se det, men jeg var ganske så ufin de første dagene, og rett før jul...jeg ber om unnskyld for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda,det skjønner jeg,så lenge dere må ha med innlegg under hver profil,men det er også andre anonyme profiler som ikke har den høye summen som feks jeg har, og det skjønner jeg ikke helt...

ellers må jeg si dere har gjort en veldig god jobb,jeg begynner og finne ting, og liker meg ganske godt her, selv om det er visse ting jeg ikke helt finner ut av enda :-)

vet ikke om du kan se det, men jeg var ganske så ufin de første dagene, og rett før jul...jeg ber om unnskyld for det...

Beklager,dette er feil fra min side, sjekket det opp nå, og ser at det stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Så bra at det stemte!

Og det er godt å høre at det begynner å komme seg litt. Det er lov å være skeptisk, men da er det også utrolig kult at du sier at du liker det nå!!

Så tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis alle anonyme innlegg blir liggende under en profil, hvordan skal vi da finne igjen de anonyme svarene våre raskt, for å følge tråden videre? nå er det jo et styr å finne en tråd man svarte på i går...

Dette var jo veldig greit under "mine siste innlegg" på gamle dib, og jeg mener bestemt at jeg har lest i svarene fra dere moderatorer at hver bruker skal ha en oversikt over både sine egne signerte og anonyme innlegg under egen profil, mens andre som besøker profilen kun kan se brukerens signerte innlegg.... så når og hvordan kommer dette på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis alle anonyme innlegg blir liggende under en profil, hvordan skal vi da finne igjen de anonyme svarene våre raskt, for å følge tråden videre? nå er det jo et styr å finne en tråd man svarte på i går...

Dette var jo veldig greit under "mine siste innlegg" på gamle dib, og jeg mener bestemt at jeg har lest i svarene fra dere moderatorer at hver bruker skal ha en oversikt over både sine egne signerte og anonyme innlegg under egen profil, mens andre som besøker profilen kun kan se brukerens signerte innlegg.... så når og hvordan kommer dette på plass?

Dytter på denne, hadde vært fint med et svar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Ja, beklager. Denne forsvant for meg.

Det blir dessverre litt vanskelig å finne igjen anonympostingene dine.

For at vi skal være hundre prosent sikre på at det ikke skal være en kobling mellom anonyme innlegg og nick, var dette måten å gjøre det på.

Dersom du vil ha full kontroll over trådene dine burde du poste mest mulig under nick, og kanskje samle anonyminnleggene som favoritter eller noe? Så kan du lage deg et eget lite bibliotek!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...