Gå til innhold

Gamle meldinger skal synes..

elin

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå skal alle deres gamle meldinger dukke opp i sin helhet i innboksen deres.

Så da huker vi av den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør det ikke hos meg. Altså gamle innlegg. Eller mener du private meldinger? Det er ihvertfall irriterende at jeg ikke får opp de nyeste innleggene jeg har hatt (de veldig gamle vises).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg mente private meldinger i innboksen din.

Det er mange som har etterlyst disse..

Det er veldig rart at ikke innleggene dine kommer opp. Innlegge hvor du er anonym skal ikke komme opp, men kommer ikke de andre opp heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer opp begge deler av de gamle, slik det gjorde før. Men nå kommer vel kanskje bare de som ikke var anonyme ja. Hvorfor har dere laget det slik? Jeg er jo like interessert i å følge utviklingen på trådene hvor jeg har svart anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jeg.

Men for at det ikke skulle synes for noen andre brukere måtte vi gjøre det sånn nå.

Vi fant ingen annen måte akkurat nå, for å sikre at alle skulle forbli anonyme.

Så enn så lenge er det dessverre måten å gjøre det på.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?
Den ser jeg. Men for at det ikke skulle synes for noen andre brukere måtte vi gjøre det sånn nå. Vi fant ingen annen måte akkurat nå, for å sikre at alle skulle forbli anonyme. Så enn så lenge er det dessverre måten å gjøre det på. :)

Det der synes jeg og var en dum løsning. er jo ikke interessert i at andre skal se alle mine ennlegg heller. Det vil jeg velge selv om skal være privat eller ikke.

Er veldig dumt sånn som det er nå. For de anonyme innelggene mine må jeg jo lete etter, og det gidder jeg jo ikke. Så da får jeg ikke svart i min egen tråd, da blir det lite interessant.

Ikke rart det er litt lite trafikk her. Jeg er jo mer interessert i at jeg kan se mine egne anonyme innlegg enn at alle andre skal kunne se mine innlegg med nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode poeng her.

Jeg skal ta en sjekk på dette i morgen, for jeg er ikke helt oppdater merker jeg.

Kommer tilbake til deg!

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med denne saken? Savner å ikke kunne følge opp trådene jeg har svart på som anonym. Må jo skrive dem opp hvis man skal huske dem, og det er rimelig upraktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å velge "følg denne tråden" og velge følg anonymt, så får man varslinger når man får svar på sitt anonyme innlegg? Hørtes logisk ut for meg i hvertfall, men har ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Det går dessverre ikke an å få anonyme innlegg inn i feeden sin, bare innlegg hvor man signerer med nick.

Men Con, det var jo et kjempepoeng! Da får man jo varslinger inn.

Smart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...