Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er 6+5 i dag og i morra skal jeg på tidlig UL, kjenner jeg er veldig nervøs for jeg har tidligere hatt en MA. De siste dagene har jeg hatt litt vondt av og til i høyre side av magen og av og til når jeg beveger meg, så er så redd for at noe er galt og at jeg får dårlige nyheter i morra, men samtidig så skal det bli godt å få avklart hvordan det står til med spiren.

Eller kjenner jeg meg lite gravid, litt vonde pupper, strekk eller murringer i magen av og til, tisser litt mer og litt trøttere, men ellers ingenting. Enten er jeg veldig heldig, ellers er noe galt. ja ja, i morra får e vite det! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143898427-tidlig-ul-og-nerv%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt, går selv og teller på knappene om jeg skal ta en tidlig ul allerede neste uke bare for å se at alt er bra. (har selv opplevd flere MA/SA).

Tegnene som du beskriver er vel vanlige tegn så tidlig i svangerskapet, du må bare prøve å puste med magen og tenke at dette går bra, denne gangen går det bra :)

Lykke til i morgen!! :)

sann er det her å Rime,dette kommer til å gå bra :)

jeg var på tidlig ul i dag, 7+1 å så en liten reke med ett <3 som banket. det er jeg sikker på du kommer til å få se å :)

lykke til å gled deg nå :) :)

Jeg kjenner på det samme som deg Rime. jeg 6+2 og skal på tidlig ultralyd i morgen. Prøver å ikke tenke på det, men det er jo helt umulig!!! Kommer nok til å holde pusten (hvis det er bra i morgen) til jeg er i 12 uke. Sånn er det når en har mistet noen ganger. Jeg har en sønn på 3,5 som jeg fikk etter flere sa + 1ma så håpet er her for oss alle :)

Tusen takk jenter! :) Ja jeg håper virkelig at alt er bra, og tenker ofte at denne gangen skal det gå bra. Samtidig så tror jeg faktisk at jeg har en bedre følelse nå enn da jeg mistet. Spennende at du også skal i morra Barfotjenta38, skal se vi begge ser et hjerte som banker! :)

Lykke til i morgen Rime :)

Vet hvordan du har det med tanke på nervøsitet og slikt... har menssmerter som kommer og går, så er litt smånervøs... Skal også inn til tidlig UL men har ikke fått dato enda, skal snakke med legen min i morgen ( er vell og merke bare 4+5 i dag så må vel vente noen uker)..

Annonse

Kordan gikk det? :)

Har selv vært på mange tidlig ul og vet kor nervøs man kan bli av det :( Håpe alt gikk fint og at du fikk se en bankanes hjerte!

Murringer og stikkinger på siden e helt normalt, kan være rimelig smertefullt/ubehagelig, men bare livmora som vokse og strekke sæ ;)

jeg har det akkurat likt - er 6+1 i dag men skal ikek før den 18. ( hadde ikke ledig time før) men guri som disse tankene begynner å svirre. har også hatt 1 MA - så kjenner litt på den ja. Men satser på at det går bra :)

Gratulerer Barforjenta38!!! For en herlig følelse det må være å se det lille <3 ;) Nyt tiden med en bankende spire inni deg ;)

HVordan gikk det med deg Rime? Krysser fingrer for deg!

Åhh, seint svar her, men har ikke hatt tid før no til Å komme inn hit!!!

Gratulere Barfotjenta!! :)

Her var det ogsÅ et sterkt lite hjerte som slo og en fin rund pose over knøttet som den fÅr næring av. mÅlte 6,1 mm! Det rann ei tÅre pÅ meg da jeg sÅ det, var heilt utrolig fasinerende Å se, sÅ no kan jeg slappe av litt og for første gang tør jeg nyte og faktisk tro at jeg er gravid. Fikk bilde med gynekologen, det har sambo hengt pÅ kjøleskapet, hehehehe! :D

Lykke til til dere andre som snart skal pÅ UL, hÅper dere ogsÅ fÅr gode nyheter!! :)

Annonse

Gratulerer ;)

var selv hos legen i dag - hun gav meg ikke noe forhåpninger iallefall -ville vente til det var litt mer sikkert. så tok en hcg prøve for så å ta en igjen på mandag. Uff -nerveprirrende dette herne men satser på at det blir stor stigning ;)

God helg til dere!

Gratulerer Rime! ..og krysser fingrene for dere andre!

Hvor tidlig kan man gå på tidlig UL? :-)

Jeg er gravid for første gang, og bare teller dager til 12. uke. Jeg tror jeg er omtrent 6 uker på vei nå, og skal ikke til lege før 16. januar! Syns det er så leeee-eenge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...