Gå til innhold

kjære spådamer, se hit litt..

Anbefalte innlegg

jeg er så utrolig nærvøs for neste fødsel, den første fødselen min var tung og dro ut i det lange... fikk en nydelig gutt i august 2010.

nå er jeg gravid med nr 2, har termin i rundt 20 august.

noen som kan se angående selve fødselen, går alt bra?

evt.lang fødsel?

åsså hadde det vært gøy å vite om du/dere fikk opp noen dato på når baby kommer, og kanskje kjønnet :)

meg: 13.01.84

pappan: 24.03.79

på forhånd tusen takk for svar <3

Fortsetter under...

Har kikket litt på deg... Men vanskelig å si noe... Ser en gutt..

Men ser også endel konflikter rundt deg.. Om det har med andre å gjøre eller svangerskpet er vanskelig å si.. Men fødselen ender godt og du blir en god mor! :)

Lykke til! :)

Har kikket litt på deg... Men vanskelig å si noe... Ser en gutt.. Men ser også endel konflikter rundt deg.. Om det har med andre å gjøre eller svangerskpet er vanskelig å si.. Men fødselen ender godt og du blir en god mor! :) Lykke til! :)

tusen takk for svar :)

kan ikke si at det er noe konflikt rundt meg akkurat nå, men hvem vet... kan jo dukke opp etter hvert.

om andre ser noe mere så tar jeg gjerne i mot flere svar :)

Får opp tallet 18 på deg i dag. Om det er dato eller timer det vet jeg ikke... Tror kanskje du sitter eller står under fødselen.. (merkelig at det skulle komme fram..)

Den gutten er jeg ikke like sikker på i dag! ;) Ser storebror som kikker stolt på babyen. Men vanskelig å si kjønnet. Usedvanlig vakker baby! <3

hehe, tusen takk for svar :) sist fødsel varet 18 timer, men fikk da en sprøyte som stoppet opp fødselen siden jeg måtte fraktes med ambulanse fly...

så får håpe det er datoen du såg, ikke antall timer ;)

fødselen hadde vært mye kortere uten den sprøyta, det var den som kompliserte hele fødselen for meg å det endte nesten i keisersnitt.. men gutten kom til slutt :)

det blir nok en nydelig baby :) gutten jeg fikk sist er nydelig, får ofte komentert hvor vakker han er :)

tusen takk for svar :)

samboer har to gutter fra ett tidligere forhold, så dette blir hanne 4 barn :) hadde vært gøy med jente sia han har 3 gutter, men vi er like lykkelig uansett kjønn så lenge baby er frisk og rask :) <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...