Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Går jo på veggen.. Bare vente vente vente... huset har vært ryddet og vasket uante ganger, biola drikkes, kanel, sterk mat (auuu halsbrann) Trappene blir benyttet ekstra mange ganger, sex hver gang muligheten byr seg, bringebærkaplser har jeg spist en mnd nå.. Nei den kommer vel ikke før den er klar;-)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Tror det bare er å gi opp slike ting, her prøvde jeg også alt sist gang, men ungen kom ikke noe fortere av den grunn Han ventet til jeg sov godt på natta, og dro like greit igang med å gi meg 4 min mellom riene, så vi måtte haste til sykehuset 7,5 time senere var han født.. Denne gangen har jeg planer om å la ungen komme når hun er klar for det, ingen tips eller knep for å starte fødselen.
Eucerin Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ja det har du nok helt rett i Nr 1 kom to dager før termin, hadde derfor satset på iallefall 4 dager før denne gangen hehehe! Men vi har ett helt liv foran oss, vi kan holde ut til de vil ut på naturligmåte
Fru.Vestavind Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Nei, dei kjem som regel ikkje ut før dei er klar;) Prøv heller å slappe av å spare energi den siste ventetida, finn ein koseleg hobby som tek tankane vekk frå magen ei lita stund. Det er triveleg og tida går litt fortare. Og så kan du trøste deg med at bringebærkapslane truleg hjelper livmora di med å gjere jobben sin når den skal i gong, både før, under og etter fødsel:) Veit det er vanskeleg, men prøv å skift fokus. Slapp av, kvil deg og nyt dagen:) Sjå det positive i alt, jo lengere ungen blir i magen, jo vaknare er dei som regel etter fødsel, noko som gjer at ein ser augene oftare:) Lykke til i tida framover, det er ikkje lenge igjen no! -Helsing ho som må vente heilt til mars for å få nr.2;)
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Her må det også ventes til mars gitt.. Men er like greit, har hektiske dager, med en sønn som nærmer seg 11 mnd nå. Så slik sett er jeg heldig, har ikke tid til å tenke på hvor lenge jeg har gått gravid nå, eller hvor lenge det er igjen Dagene går slag om slag, og har jeg tid for meg selv, går den med til å hvile ut De ungene er sta og egene, og vet nok best selv når det er på tide å komme til, og når de kommer, så er jo vente tiden glemt ganske så fort hehe
Minilille Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Ja det er kjedelig å vente! Har ikke vært utålmodig med de andre, men denne gang er jeg veldig klar for å få den ut før termin. Men.. du er heldig som er i form til å gjøre ting mens du venter! Vaske hus og løpe i trapper! Jeg er litt redd ungen blir værende så lite aktiv jeg greier å være.. Men ungene må jo ut uansett om man er i stand til gode tips eller ikke. Tror bare de hjelper i det man er helt moden uansett..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Jeg forstår deg så godt, jeg er også kjempe lei å terminen er ikke før 7 februar. Er 80% sykmeldt og skikkelig dårlig så dagen går veeeeeldig sakte frem til mine to barn kommer hjem fra barnehagen. Da flyr det noen timer før det er laaange kvelder igjen.. Håper virkelig lille nurke har tenkt å komme ut litt før..
madame Mim Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 uff ja er også ,eget lei.. Har termin den 7 februar, men har vært innlagt på pasient hotellet ved sykehuset siden midten av desember. Har vel enda noen uker fremfor meg der..... Ble innlagt i uke 32 pga truende prematur fødsel. Men går enda og tror nok jeg går en stund til
Eucerin Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Hmm.. jeg skal ikke klage i det hele tatt. Takk for oppmuntringen jenter Ikke er jeg slapp, ikke sengeliggende, ikke er jeg lagt inn, ikke har jeg født for tidlig, jeg har energi til å gå turer selv om turene blir korte og bena store etterpå.. Madame Min: Lykke til, håper du går like lenge som meg Håper du får tiden til å gå på sykehuset! Meg,Vesla & Antonio:) + spire: god bedring, håper formen tar seg opp, det gjorde den på meg!! min lille: du får sikkert masse energi på tampen. og til mars mødrene, lykkeønskinger for resten av sv,skapet
Moni<3Live Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Helt enig, kjeder meg enormt mye om dagen... termin er den 5 februar ,jeg har fått Isjias i det venstre beinet og kan derfor ikke bevege meg mye... jeg er låst fast i sofaen, og KJEDER meg! Det hjelper ikke at jeg sliter veldig med å ha et fornuftig søvnmønster og sitter våken store deler av natten, det er fint lite spennende som skjer om natten for de som lurte, hehe ! Lurer på om jeg må ta opp strikking eller annet fornuftig tidsfordriv for å ikke fly på veggen snart
Sandana94 Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Samme her.. leiligheten er flekkfri, støvfri, rotfri, og alt som er.. Ingen klær ligger i skittentøyskorga, alt av babyutstyr er klart, sykehusbagen er klar, bilen er vasket og støvsugd og både kjøleskapet og fryseren har blitt ryddet og organisert utallige ganger.. Tok meg selv i å faktisk ta oppvasken for hånd fordi jeg ikke hadde noe annet å vaske eller rydde! Ventetiden gjør meg gaal.. Mest fordi jeg som dere kanskje skjønner har absolutt ingenting å ta meg til..
*flux* Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Termin i morgen, lei og utolmodig her også. Har konsumert en stor kopp med varm melk med kanel og har knadd brystvortene såre. Sex er uaktuelt dessverrre og lite skjer. Kanskje et litt økt trykk ned men ikke tegn til fødsel. Har så utrolig lyst til å få igang fødsel nå. Har ikke hatt det før de siste dagene men nå er det helt sykt hvor mye jeg vil føde. ønskeønskeønske. Har også det meste klart. Får kanskje gå over og vaske litt i morgen. Har ikke så mye annet å ta meg til.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 Er dritt lei jeg og. Er i dag 39+4 men har født min 4 siste barn på OVERTID 8 til 14 dager over. REKNER MED DET IGJEN. SNUFFFFFS
<3 januar 2012 <3 Skrevet 5. januar 2012 #14 Skrevet 5. januar 2012 Selvom man har noe å bruke ventetida på venter man allikevel føler jeg:) Jeg har hunder, kjøpt meg nytt spill til wii, hus å ta vare på, strikking, baking... jah egentlig en del fylle dagene med:) Men allikevel så venter jeg litt nå hehe... Og som noen nevner.. kan aldri tro det lønner seg å være utslitt når man skal føde og ikke minst tiden ETTER fødsel heller:) Det blir ikke noe lettere da vil jeg tro med oppe om natta for å skifte og mate osv:) Jeg er ikke en veldig tålmodig person, selvom jeg synes jeg har vært flink til nå Det er ei uke til termin, og har egentlig ikke venta sånn skikkelig før nå (tror det har gått så bra fordi jeg gruer meg litt til fødsel:)) Lykke til i ventinga:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå