Gå til innhold

Rasende på barnefaren (OBS! Høy urimelighetsfaktor!)

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg som vanlig benket meg med favorittprogrammet på TV og en stor bolle risgrøt med tilbehør! Min belønning for å ha kommet meg noen lunde greit igjennom en lang dag på jobb og hjemme!

Så INSISTERER sambo på at jeg skal AVBRYTE min kosestund for å hjelpe han å leite etter BUKSA SI! Og at det var jeg som hadde rota/rydda den vekk!

Jeg prøvde å be han leite sjøl flere ganger, men til slutt masa og gnålte han ("Skal du ikke hjelpe meg?" "Kom å hjelp meg å leite!" "Hvor har du gjort av buksa mi??") så mye om den buksa at jeg måtte hjelpe til. Så bruker jeg 5 minutter på å leite, og så finner buksa hans UNDER SENGA, akkurat der han sparka den av seg sist!

åååHHHH, jeg ble så rasende sint, for grøten min var nesten kald da jeg kom tilbake!

Nå kan det hende at dette har med hormoner å gjøre, men jeg sverger at jeg skal ALDRI hjelpe han å lete etter buksa si igjen!

(Haha, jada, jeg ser selv hvor latterlig dette innlegget er! Men kanskje noen kjenner seg igjen i mine hormonraserier? Har dem egentlig under kontroll, men i går boblet det over.... Pga. grøt.... ;-)

Fortsetter under...

Ha ha ha, godt det ikke bare er meg som kan ha så urimelige utblåsninger ;) Jeg er allerede et hormontroll i uke 17, hvordan skal dette ende?

Og typisk disse gutta da å skylde på at vi har rydda bort noe, også er det deres egen rotesans som roter det bort :D

I går hadde jeg som vanlig benket meg med favorittprogrammet på TV og en stor bolle risgrøt med tilbehør! Min belønning for å ha kommet meg noen lunde greit igjennom en lang dag på jobb og hjemme! Så INSISTERER sambo på at jeg skal AVBRYTE min kosestund for å hjelpe han å leite etter BUKSA SI! Og at det var jeg som hadde rota/rydda den vekk! Jeg prøvde å be han leite sjøl flere ganger, men til slutt masa og gnålte han ("Skal du ikke hjelpe meg?" "Kom å hjelp meg å leite!" "Hvor har du gjort av buksa mi??") så mye om den buksa at jeg måtte hjelpe til. Så bruker jeg 5 minutter på å leite, og så finner buksa hans UNDER SENGA, akkurat der han sparka den av seg sist! åååHHHH, jeg ble så rasende sint, for grøten min var nesten kald da jeg kom tilbake! Nå kan det hende at dette har med hormoner å gjøre, men jeg sverger at jeg skal ALDRI hjelpe han å lete etter buksa si igjen! (Haha, jada, jeg ser selv hvor latterlig dette innlegget er! Men kanskje noen kjenner seg igjen i mine hormonraserier? Har dem egentlig under kontroll, men i går boblet det over.... Pga. grøt.... ;-)

Hahaha, fantastisk! så typisk mannfolk- født fjerne og difuse

Vet du, jeg vet hvordan det er... Når jeg skal sette med ned med favoritt programmet mitt og noe godt å spise, så skal\må jeg BESTANDIG gjøre noe for han, finne klær for han skal dusje, el lage mat til han +++ Så når jeg da skal spise er programmet på tv nesten ferdig og maten kald......Slår aldri feil føler jeg.... :P

Vet du, jeg vet hvordan det er... Når jeg skal sette med ned med favoritt programmet mitt og noe godt å spise, så skal\må jeg BESTANDIG gjøre noe for han, finne klær for han skal dusje, el lage mat til han +++ Så når jeg da skal spise er programmet på tv nesten ferdig og maten kald......Slår aldri feil føler jeg.... :P

Uff... kjenner jeg blir sint bare når jeg leser dette! Det er jo MANNFOLK det er snakk om, ikke babyen! Nei, fra nå av er det slutt på dullingen - grøten skal jeg spise mens den er varm!!!!

:-)

Når jeg ENDELIG har litt tid for meg selv om kvelden og har forberedt noe å kose meg med, bør jammen ingen forstyrre meg!! EVER! (hihi)

Annonse

"Finne klær til han, for han skal dusje"?? What? Særiøst? Noen som har vært uheldig å arvet et kar etter moern hans, kanskje?

"Lage mat til han"... Hmmm... Skulle vært han som oppvartet deg med mat, det er jo du som bærer hans barn!

Kjenner meg igjenn.. Føler meg direkte scizofren for tiden.. Jeg kan kjefte og smelle for en enkelt filleting men bak i hode mitt så hører jeg min gamle stemme som banker og skriker at jeg oppfører meg som en riv ruskende gal kjerring, og da bryter det som oftest ut i latter:) Heldigvis har jeg en samboer som tar dette med ett smil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...