Gå til innhold

Ekstrem lekasje?!

Anbefalte innlegg

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

I det siste har det kommet noe råmelk fra brystene, g det er jo helt normalt.. Men, i dag alene har jeg måtte byttet ammeinnlegg to ganger siden jeg sto opp klokka 8! Det renner rett og slett bare, har ikke gjort noe for å påvirke melkeproduksjonen, når det har kommet noen dråper, eller det har sprengt litt, så har jeg agt over en varm klut eller tatt en varm dusj for å lindre. Så man starter jo å lure litt, er det flere som har det likedann, eller som har hatt det i tidligere svangerskap? Lurer på om det forblir slik frem til fødselen, for det er ikke noe behagelig, og jeg må jo da dra med meg ammeinnlegg over alt :-/ Er mitt andre svangerskap (3 om man regner med for tidlig fødsel i uke 21) og har ikke opplevd dette før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakk frå brysta i første svangerskap og gjer det no og.

Første svangerskap lakk første gongen i mai, ungen kom i oktober.

No begynte det å renne i november, termin i mars.

Det er heilt normalt, men litt travelt.

Trøst deg med at du truleg ikkje får noko mjølkemangel i alle fall;)

BH og ammeinnlegg er ei nødvendigheit. Alt ein gjer for dei små...;P

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Regnet med det.. huff.. Slitsomt når det er så ille som nå, hadde jo små lekasjer sist svangerskap også, kom noen dråper nå og da, og det har det gjort siden august denne gangen også, men aldri før vært borti slik som nå, eller hørt andre hatt det slik, nå er det jo ikke snakk om dråper, heller bekker :-/ Brukt ammeinnlegg siden det startet å lekke.

Nei, ingen melk mangel vil jeg tro, får bare håpe ammingen funker denne gangen, gjorde ikke det med sønnen, prøvde i to uker, men etter ufatlig mye strev, og en sønn som ikke ville ta brystet rett, så måtte vi innse at vi fikk flaske barn. Men tar det med godt mot og ny start denne gangen, og håper jeg enderlig kan få et amme barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...