Sylteflesk Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Øyedråper mot hva da? Kommer jo an på hva som er problemet, men det er massevis uten resept.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Kjøp saltvannsdråper på apoteket. Datteren min hadde øyebetennelse for litt siden og jeg ringte lege, hun sa at det har komt litt nye retningslinjer ang dette og ba meg prøve med bare saltvann et par dager før vi evt fikk antibiotika. Betennelsen forsvant med saltvann, og jeg er glad vi slapp å måtte bruke medisiner.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Bruk saltvann (kjøpes på apotek) eller kamille-te.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Ved øyekatarr skal man bruke saltvann i to-tre dager først, blir det ikke bedre på den tiden må du til legen å få dråper med antibiotika på resept. øyekatarr er som regel virus som går tilbake på 2-3 dager av seg selv uten antibiotika, men blir øyet veldig rødt eller det blir veldig mye puss kan det hende du trenger antibiotika selv om du ikke har prøvd med bare saltvann først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå