Gå til innhold

Her har det skjedd rare ting med forumet?

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten pause jeg nå, blei å lei meg av måned etter måned uten at spira satt. Vi har fortsatt å prøve, men ikke noe hell enda!

De tre første barna satt på første forsøk, så vi ble litt overrasket også da.. Men nå har jeg nettopp hatt el, så vi håper igjen!

Flere her som har prøvd hele høsten og ikke fått det til? Eller har el nå i disse dager?

Fortsetter under...

Da har vi prøvd litt kortere enn dere, dette er vår 7.pp tror jeg?

Har godfølelse denne mnd da. Hehe, nytt år og nye muligheter og sånn!

Litt vanskelig å prøve når mannen har en jobb som kan medføre reise over hele kloden på få timers varsel da, så vi har mistet minst en el på det.

Klarer dere å opprettholde magien under dyna når dere har prøvd så lenge?

Annonse

Da har vi prøvd litt kortere enn dere, dette er vår 7.pp tror jeg? Har godfølelse denne mnd da. Hehe, nytt år og nye muligheter og sånn! Litt vanskelig å prøve når mannen har en jobb som kan medføre reise over hele kloden på få timers varsel da, så vi har mistet minst en el på det. Klarer dere å opprettholde magien under dyna når dere har prøvd så lenge?

Prøver så godt vi kan å holde magien. men noen ganger hender det at vi har "duty" sex. innimellom er vi sliten av prøving og lignende. men vi er forelsket så det går bra. så lenge vi lytter til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...