Fru.Vestavind Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Når bør ein søke, og kor lang tid tek det før ein får pengane på konto ca? Skal søke om eingongsstønaden (einaste eg har krav på), og tenkte ordne papirarbeidet neste jordmortime (sånn terminbekreftelse), den 10.januar. Så reknar med arka går i posten den dagen eller dagen etter. Har termin 25.mars, er det håp om å få pengane før den tid?
Ziiona Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg hørte hele tiden at man måtte søke i så god tid, så jeg sendte søknaden når jeg var i uke 29. Etter ca 4 uker hadde jeg pengene inne på konto, så behandlingstiden gikk ganske så fort. Fikk pengene i desember, og har termin i februar
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Har selv termin 9 mars, sendte inn søknaden min på engangsstønad i uke 26, da jeg har hørt behandlingstiden kan være lang, men det gikk ikke stort mer enn 2-3 uker ca her, så var pengene på konto. Kan søke om engangsstønaden etter uke 26, så er jo like greit å få det unna
Fru.Vestavind Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2012 Takk for svar! Er jo 28+5 i dag, så då skal eg få dei nødvendige papira frå jordmor neste veke:) Godt med alt som er unnagjort;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå