Gå til innhold

efaringer takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på snart fire mnd, har siden mellomjulen vert forkjølet.. Han har hele sitt liv akseptert at både jeg og pappaen får han til og sove. Men nå den siste tiden(etter han ble forkjølet) gråter han/raser når pappan tar han og skal få han til og sove... Jeg er også sikkerlig forkjølet og ting blir såå tungt da... Noen med erfaring om det er fordi han er forkjølet eller bare at han vil bestemme selv/ha det som han vil? Er det det siste så skal vi ta kampen,men synes det passer dårlig og ta den kampen når han er syk?!

Håper på svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt! Og jeg ville også ventet til han var frisk, vanligvis ordner det seg mye lettere også da:)

Prøv å gi han litt lunka sitronvann/grønn te eller noe i den duren før du legger han så hjelper det på forkjølelsen!

Dere får ha god bedring:)

Skrevet

Spørs om han bare er litt ekstra mammadalt fordi han ikke er i form.

Jeg hadde ikke begynt å ta noe kamp om noe som helst så lenge han er forkjølet. Det innebærer vel mye gråting, og det gjør jo ting bare enda verre i forhold til snørr o.l.

Gjør det beste ut av det, ikke stress og ta tiden til hjelp. Det ordner seg (som oftest) alltid.

Noen av oss sliter med søvn i lange perioder(Les: undertegnede!) og vi har ikke så mange andre alternativer enn å holde ut, mnd etter mnd. Stress og frustrasjon nytter ikke.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Så dere sliter med søvn?? Ikke enkelt det nei, vi strevde mye med og får han til og sovne for kvelden de to første mnd, mn er bedre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...