Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere en meg som drømmer mye? helt siden jeg ble gravid så har jeg drømt og drømt. husker også alt fra drømmene.. veldig slitsomt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har sterke, livlige drømmer som kan føles veldig virkelige. Og husker også mye av dem etterpå. Ikke hver natt da, men ganske ofte. Hadde det sist svangerskap også. Synes mest det er litt gøy jeg da (selvsagt så lenge drømmene ikke er stressende noe de fleste heldigvis ikke er).

Skrevet

Ja, drømmer så mye rart og forskjellig hver natt at jeg føler meg sliten når jeg våkner.

Skrevet

har ikke drømt så mye enda, men i mitt forrie svangerskap drømte jeg MYE å kan fortsatt huske noen av drømmene, enda det er 7 år siden :)

Skrevet

Åh jeg Å! Jeg vÅkner hver morgen super stressa og sliten etter Å ha "løpt rundt som en gal" hele natta i drømmen, hehe. Veldig slitsomt, og i alle drømmene blir jeg svikta av alle, og i alle drømmene stikker eller kan ikke typen være der... Begynner Å bli litt slitsomt, men "godt" Å se jeg ikke er alene. :P

Skrevet

Jeg drømmer helt sykt hehe :) i natt var jeg på en båt å fikk låne brudekjolen til katy perry hehe men skulle ikke gifte meg med mannen min. Ble jaget rundt av en kjempe stor mann i de disco skoa hahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...