Gå til innhold

Gravid snart? Eller være fornøyd med de jeg allerede har?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan se på meg? Jeg har forsøkt å bli gravid i over 6 mnd med ny mann. Blir det klaff snart, eller skal vi være fornøyd med de 2 flotte barna jeg har fra før? Takknemlig for svar! <3 Kan spå tilbake, men har ikke kontroll over hvilken informasjon som kommer! ;)

Fortsetter under...

Knerten:

Ser absolutt graviditet på deg!! Veldig sterkt, så om du ikke er det allerede blir du det raskt! ;) Har på følelsen av at det er en gutt! (Men om du har gutt fra før, tror jeg du får jente denne gangen. Du får en av hver. Hvis du ikke har barn fra før kommer gutten først!)Legger litt tarot og her kom familiekortet fram! :)

Usikker på om jeg makter å prøve fram til mars/april... Begynner å bli tungt i hodet.. Men takk for at du tok deg tid! <3

Tusen takk for svar :)

Jeg er 13 dpo idag og veldig spent! Vi har prøvd siden juli, og begynner å bli utålmodig. Første gang ble jeg gravid med engang! (en jente)

Flere som har sett graviditet på meg nå eller neste mnd, så jeg syns d her er veldig spennende:):) Moro at alle ser likt:)

Men man mister lissom trua når man har prøvd en stund..

Føler at din kjære veldig gjerne vil ha barn, men at dere kanskje er lei og "gir opp litt", og da skjer det;)

Hold ut :)

La kort på deg, fikk opp du har svarene selv;)

Litt negativt,problem ol, men det blir bra til slutt;)tror d kommer en baby,en gutt. Men tror d går en liten stund før du er gravid, mer sommer vår:)

Du såg på meg en annen dag:) føler du d samme i dag:)

Annonse

La kort på deg, fikk opp du har svarene selv;) Litt negativt,problem ol, men det blir bra til slutt;)tror d kommer en baby,en gutt. Men tror d går en liten stund før du er gravid, mer sommer vår:) Du såg på meg en annen dag:) føler du d samme i dag:)

Jeg får opp veldig positivt på meg selv... Kjønnet varierer veldig... Men ting skjer liksom ikke...

Jeg føler fremdeles at du har en gutt i magen (kanskje 2?) ;)

Men jeg tar ofte inn andres tanker/følelser, så hvis du tenker mye på at det kanskje er en gutt, kan det være det jeg får fram?

Lykke til uansett! ;)

Hei chatteklatt. Hadde du kunnet sett på meg om det blir noen flere barn på meg?

Vi prøver på nr 3, har 2 barn fra før. Vil så gjerne ha en til før det blir for sent.

Jeg er født 13.08.76, han 04.08.75. Trenger du andre opplysninger?

Ville blitt meget takknemlig om du kunne tatt en titt :-)

Hmmm jeg går litt i mot alle jeg, for jeg tror ikke det blir så lenge til :-) Jeg blir veldig glad når jeg ser på deg, nesten sånn at jeg kjenner at hjertet bobler litt over :-) Mars kommer inn hos meg, om det er da den sitter eller da testen blir positiv vet jeg ikke - men som sagt jeg får inn at det ikke blir lenge til så lenge dere prøver :-)

En annen ting, jeg blir veldig 'lett' i hodet når jeg skriver til deg, akkurat som jeg har lavt blodsukker eller svimmelhetsanfall, kan også være øynene...kjemperart :-)

Kan du se tilbake? Ser du en graviditet i nærmeste fremtid hos meg?

Hmmm jeg går litt i mot alle jeg, for jeg tror ikke det blir så lenge til :-) Jeg blir veldig glad når jeg ser på deg, nesten sånn at jeg kjenner at hjertet bobler litt over :-) Mars kommer inn hos meg, om det er da den sitter eller da testen blir positiv vet jeg ikke - men som sagt jeg får inn at det ikke blir lenge til så lenge dere prøver :-) En annen ting, jeg blir veldig 'lett' i hodet når jeg skriver til deg, akkurat som jeg har lavt blodsukker eller svimmelhetsanfall, kan også være øynene...kjemperart :-) Kan du se tilbake? Ser du en graviditet i nærmeste fremtid hos meg?

Jeg var da AthinasVerden og mente ikke å være anonym :-)

Hmmm jeg går litt i mot alle jeg, for jeg tror ikke det blir så lenge til :-) Jeg blir veldig glad når jeg ser på deg, nesten sånn at jeg kjenner at hjertet bobler litt over :-) Mars kommer inn hos meg, om det er da den sitter eller da testen blir positiv vet jeg ikke - men som sagt jeg får inn at det ikke blir lenge til så lenge dere prøver :-) En annen ting, jeg blir veldig 'lett' i hodet når jeg skriver til deg, akkurat som jeg har lavt blodsukker eller svimmelhetsanfall, kan også være øynene...kjemperart :-) Kan du se tilbake? Ser du en graviditet i nærmeste fremtid hos meg?
Jeg var da AthinasVerden og mente ikke å være anonym :-)

Er jeg fortsatt anonym tro i stor editor? Merkelig denne nye layouten og jeg liker den ikke!

Athina

Athina:

Takk for svar! :) Mars er "lenge" til! ;)

Kan du ikke sende meg en PM med spørsmålet ditt, lettere å fokusere. Vil gjerne ha fødselsdato og fornavn også, må ikke altså, blir bare enklere da.

Mor til en stor og en liten: Send meg PM.

Endret av Catteklatt

Annonse

Catteklatt har du lyst å se på meg?

har vert prøver i 12 mnd nå å er grådig sliten. å lurer på om du/dere ser noe i nærmeste fremtid.

Jeg: 12.12.89 Merethe

han: 01.08.88 Thomas

hadde vert veldig kjekt med svar. :)

Catteklatt har du lyst å se på meg? har vert prøver i 12 mnd nå å er grådig sliten. å lurer på om du/dere ser noe i nærmeste fremtid. Jeg: 12.12.89 Merethe han: 01.08.88 Thomas hadde vert veldig kjekt med svar. :)

Send meg en PM! ;)

Vil helst at folk skal prøve å se på meg i denne tråden! ;)

• 3 måneder senere...

Gratulerer så masse! :D

Var jaggu ikke så langt unna jeg da :) Ble du gravid sent i mars og testet positivt nå eller ble du det i april og testet + nå? Gøy å se siden jeg fikk opp mars at den enten satt da eller testet da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...