Stella&My+2 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en stor badebalje med "sluk",- slik at vannet kan tappes ut?
Jennika Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg kjøpte min på Biltema. Den fungerer greit, men sluken er ganske vanskelig å få opp.
Jennika Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Ja, jeg kjøpte min på Biltema. Den fungerer greit, men sluken er ganske vanskelig å få opp.
Stella&My+2 Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2012 Takk for svar:) Skal sjekkes ut!
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg kjøpte min på sørbøe sluken er i gummi sp er enkel å få opp og badestampen er god og romslig to åringen vår stortrives i den, og den er såpass stor at både han og lillemor kan få noen koselige badestunder sammen når den tid kommer ikke dyr heller, gav 150 kr
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Europris har, kjemperomslig! Kusinene på 14 mnd og 2,5 år bader sammen i den uten problem. Propp i gummi, enkel og grei 169,- eller noe sånt for den mener jeg å huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå