Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror redaksjonen må ha det inn med teskje, at vi faktisk liker å ha en viss form form anonymitet på nettet når det gjelder det meste.

Særlig et sted som dette som blir brukt til å ta opp ting man kanskje ikke ellers tar opp med folk. Litt private og gjerne hemmelig synspunkter og fata om eget eller andres liv.

Vi vil være anonyme, la oss være det, la oss selv bestemme hvor mye vil publisere om oss selv!

Om vi ønsker å være så forbannet offentlige så legger vi ut bilder, adresser, og navn og nummer. Vi som ønsker å være mer private bør da kunne være det.

Gjest Morn du

Når jeg går inn og sjekker nå, hvem som har vært på min profil, kommer det opp at det har vært, la meg si 36 inne på min profil. Ca 7 siden i går, da det var 29. Men jeg får da opp at de siste visningene er fra slutten av desember.

Nå er det bare nicket jeg får opp, og inne på min profil- hva mer enn det som står der enn ved avataren ved hvert eneste svar jeg legger igjen her?

Man legger ut akkurat det man selv ønsker at andre skal kunne se.

Hei på dere.

Det er et valg man selv tar, om du vil ha på dette eller ikke. Ønsker du det ikke selv, kan du endre dette i profilredigering.

Men ja, går du inn på en profil kan den personen se at du har vært der.

Når det kommer til å være anonym kan du selv velge hva du deler på profilen din og dermed hva andre skal se.

Når du legger ut en post som anonym kobles dette ikke til profilen din, og det kommer da heller ikke opp når noen er inne og ser på profilen din.

Ble dette forvirrende? SpØr gjerne igjen om jeg forklarte det litt klØnete.

Elin :)

Hei Elin!

Vil det komme mulighet til å kunne velge å skjule:

• Profilvisninger: XXX
  • Medlemstittel: XXX

Jeg ønsker ikke å vise hvor mye eller hvor lite aktiv jeg er her inne og det burde være valgmuligheter her også

Annonse

Heisann.

Vi skal fjerne hele innlegg-knappen slik at det ikke er noen som ser hvor mange innlegg du har. For det har jeg skjønt er kjipt.

Når det kommer til profilvisninger så blir nok den stående. Den er vanskeligere å fjerne, og det er bare hvor mange som har vært inne på din profil.

Og angående medlemstittel så skal jeg sjekke opp i det. Er litt usikker på den.

Elin.

Gjest Morn du
Når jeg går inn og sjekker nå, hvem som har vært på min profil, kommer det opp at det har vært, la meg si 36 inne på min profil. Ca 7 siden i går, da det var 29. Men jeg får da opp at de siste visningene er fra slutten av desember.

Nå kom det litt fler ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...